24 خرداد 1394
شماره خبر: 143753

دیدار و همفکری مدیران روابط عمومی شهرداری و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دیدار و همفکری مدیران روابط عمومی شهرداری و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد


مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری و شرکت عمران در دفتر روابط عمومی شهرداری با یکدیگر ملاقات کردند.
حسین عابدین زاده مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید هشتگرد در این رابطه گفت: شهر ما شهری جدید است و تابع قوانین خاص شهرهای جدید می باشد که مدیریت شهری را در بحث اجرایی شامل شرکت عمران به عنوان سازنده شهر و شهرداری به عنوان تحویل گیرنده و خدمات دهنده شهر معرفی می کند. ایشان توضیح داد: باتوجه به مدیریت دوگانه تعریف شده در شهرهای جدید، تعاملات بیشتر میان دو نهاد شهرداری و شرکت عمران جهت سرعت بخشیدن به توسعه برنامه ریزی شده شهر و همچنین کاهش مشکلات شهروندان امری ضروری به نظر می رسد. مدیر روابط عمومی شهرداری ضمن اشاره به رابطه خوب دو روابط عمومی در گذشته اذعان داشت: با تغییرات پیش آمده و قبول مسئولیت آقای هادی به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت عمران امیدواریم این تعاملات سرعت بیشتری گیرد تا بتوانیم با همکاری یکدیگر مسائل ساکنین این شهر را که با توجه به عدم زیرساخت های لازم جهت ورود شهروندان و اسکان آن ها در پروژه های مسکن مهر به وجود آمده است کاهش دهیم. عابدین زاده بااشاره به وظیفه ذاتی روابط عمومی ها جهت انعکاس صحیح فعالیت ها و اقدامات سازمان مربوطه به مردم و اطلاع یابی از انتظارت و خواسته های همین مردم جهت تعین خط و مشی های اجرایی سازمان همسو با نظرات شهروندان و همچنین انسجام درون سیستمی و بین نهادهای مختلف، برگزاری این جلسه را در ارتباط با انجام هرچه بهتر این وظیفه ذاتی تعریف کرد. هادی مدیر روابط عمومی شرکت عمران با اشاره به جمعیت روبه رشد شهر توضیح داد: این شهر با سرعت رو به توسعه می باشد و نیازمند نگاه جدی مسئولین است زیرا اگر زیرساخت های لازم جهت اسکان شهروندان همسو با رشد جمعیت درنظر گرفته نشود مشکلات بسیاری به وجود می آید که نه شرکت عمران و نه شهرداری به تنهایی پاسخگوی سیل جمعیت و انتظارات پیش آمده نخواهند بود. وی ادامه داد: شرکت عمران و شهرداری هر کدام وظایف مشخص و تعیین شده ای را در این شهر به عهده دارند که گاهی تفسیر مختلف در بعضی از امور موجب درک متفاوت از مسئله ای خاص می شود که این مسائل و صحبت و گفتگو قابل حل خواهد بود. ایشان اظهار امیدواری کرد این جلسات به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا بتوانیم تصویر درستی از خواسته های مردم این شهر و در ادامه خدمات دهی مناسب تری داشته باشیم. در ادامه مسائل خاص این شهر در فازهای مختلف تحت مالکیت شهرداری و شرکت عمران مطرح شد و هر دو مدیر روابط عمومی در زمینه شناخت پتانسیل های دو نهاد و واحد تحت خدمت خود و به کارگیری تمام ظرفیت موجود جهت ارائه خدمات شایسته تر به شهروندانی که از شهرهای مختلف اطراف چه کلانشهرها و چه دیگر نقاط شهرستان ساوجبلاغ ساکن این شهر شده اند تأکید داشته و تصمیم به انجام امور به صورت مشارکتی گرفته شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود