28 خرداد 1394
شماره خبر: 144065

دپوی زباله و نبود شبکه فاضلاب، مشکلاتی بر دامن شیخ آباد و نوروزآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دپوی زباله و نبود شبکه فاضلاب، مشکلاتی بر دامن شیخ آباد و نوروزآباد


محلات شیخ آباد و نوروزآباد بنا به درخواست شهروندان، به محلی برای بازدید میدانی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تبدیل شدند تا فاطمه اسکندری، در سفری درون شهری نیازها، دغدغه ها و مشکلات ساکنین این محلات را مورد رصد و بررسی قرار دهد.
عضو شورای اسلامی شهر در این بازدید به شیخ آباد و نوروزآباد از محلات واقع در منطقه 2 شهرداری کرج مراجعه کرد و یکی از مشکلات جدی در این نقاط را دپوی زباله در برخی اراضی رها شده و عدم جمع آوری مناسب زباله ارزیابی کرد. اسکندری در خصوص این بازدید گفت: شهروندان در این محلات از نبود فضای سبز کافی و مناسب در رنج بوده و کیفیت جمع آوری نامناسب زباله در نقاط مذکور باعث پراکندگی بوی تعفن در منطقه شده است. وی همچنین عدم وجود شبکه جمع آوری و هدایت فاضلاب شهری در محلات عنوان شده را سبب بوی نامطبوع و تجمع فاضلاب خانگی در نقاط بیابانی منطقه دانست و تاکید کرد: این مشکلات با حضور مدیر منطقه رصد و مقرر شد در مدت کوتاه به شرایط موجود سامان داده شود. عضو شورای شهر کرج همچنین خاطرنشان کرد: از مدیر منطقه خواسته شده است تا به سرعت نسبت به جانمایی صحیح و مناسب محل های نصب سطل زباله به نحوی که شهروندان بتوانند در مواقع نیاز به خوبی آنها را مشاهده کرده و مورد استفاده قرار دهند، اقدام کند.
اسکندری از دیگر مسائل مورد نیاز در منطقه شیخ آباد را اصلاح وضعیت جدول های معابر عنوان کرد و ادامه داد: کیفیت آسفالت در این محله نیز با مشکلاتی مواجه می باشد که لازم است در این خصوص اقدامات فوری و مناسب صورت گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود