2 تیر 1394
شماره خبر: 144369

عضو شورا: نگران طرح قطار شهری کرج هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عضو شورا: نگران طرح قطار شهری کرج هستیم


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پیشرفت 43 درصدی فازیک خط دو قطار شهری کرج ، گفت: برای با توجه به محدودیت اعتباری برای به سرانجام رساندن این طرح در زمان مقرر نگران هستیم.
داوود وحیدی افزود: اکنون شش کیلومتراز14کیلومتر مسافت فاز یک خط 2 قطاری شهری در دست تکمیل است و پیش بینی می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد لیکن برای تامین مالی همین میزان هم با اعتبار کافی نیست. وی بیان کرد:برای تکمیل شش کیلومتر از فاز یک به تامین 520 میلیارد تومان اعتبار نیاز است. این عضو شورا با اشاره به اینکه اجرای پروژه قطار شهری به دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر کرج تبدیل شده است، بیان داشت: برای تامین این اعتبار به ناچار بخشی از اراضی شهر به فروش گذاشته شده است که دراین زمینه استانداری هم همکاری خوبی دارد.
وی گفت: آیین نامه نحوه انجام تهاترامروز در جلسه علنی شورای شهر کرج به تصویب رسید که براساس آن تامین بخشی از بودجه شهر کرج از محل تهاتر پیش بینی شده است. وحیدی اظهار داشت: قراراست قطعه زمینی در اطراف میدان جمهوری اسلامی کرج برای تامین بودجه قطار شهری به مبلغ 223میلیارد تومان در ازای کار اجرایی به شرکت شستا بالادست شرکت سابیر(پیمانکار پروژه قطار شهری کرج ) واگذار شود. وی اظهار کرد: تلاش شورای شهر برای برداشتن موانع در مسیر طرح قطار شهری ادامه دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود