4 تیر 1394
شماره خبر: 144473

رفع نیازهای ترافیکی شهر به راهبردهای بلند مدت نیاز دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رفع نیازهای ترافیکی شهر به راهبردهای بلند مدت نیاز دارد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج مهمترین نیاز ترافیکی شهر را اجرای طرح های بلندمدت همچون قطار شهری ارزیابی کرد و از مسئولان ارشد شهری و استانی خواست فارغ از شعارهای سیاسی و بر مبنای همدلی و همزبانی، تحقق هر چه سریعتر این طرح را رقم بزنند.
محمود دادگو طی سخنانی کوتاه در آیین افتتاح پل زیرگذر شهدای غواص واقع در بلوار بسیج (کاج) دغدغه شورای اسلامی شهر را حل مشکلات شهر بر اساس اولویت ها عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت نخست از دیدگاه پارلمان شهری اصلاح شرایط حال حاضر حمل و نقل و ترافیک است. رئیس پارلمان شهری کرج در ادامه با تقدیر از صبر و حوصله مردم ساکن در معابر مجاور محل احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای غواص، خاطرنشان کرد: احداث تقاطعات غیرهمسطح که با تلاش مسئولان و دست اندرکاران مدیریت شهری به بهره برداری رسیده و خواهد رسید مشکلات این حوزه را تا اندازه ای مرتفع خواهد کرد. دادگو تصریح کرد: اما ضروری است مسئولان شهری و استان، همت، همدلی و وحدت خود را برای تکمیل قطار شهری به عنوان اصلی ترین راه چاره ترافیکی در شهر به کار بندند.
وی با تاکید بر اینکه تلاش شورا و مدیریت شهری، فعالیت نظارتی و عمرانی بدون جهت گیری و سمت و سوی سیاسی است، تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم با شعارهای سیاسی از انجام امور عمرانی ممانعت به عمل آید. این مسئول شهری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی، ورزشی و مذهبی منشاء اثر خیر است و به شهروندان خدمت رسانی می کند، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ مشارکت در جامعه نهادینه شود و از ظرفیت های عظیم بخش خصوصی به منظور تعریف و اجرای طرح ها و پروژه های کلان بهره جوییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود