20 تیر 1394
شماره خبر: 145344

37 دستگاه ماشین آلات تخصصی به ناوگان خدمات موتوری شهرداری کرج پیوست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 37 دستگاه ماشین آلات تخصصی به ناوگان خدمات موتوری شهرداری کرج پیوست


مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از خریداری 37 دستگاه انواع ماشین آلات تخصصی و بکارگیری آنها در ناوگان موتوری این سازمان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام، شتاب بخشی به روند اجرای پروژه های عمرانی و خدمت رسانی بهینه به شهر و شهروندان بوده است.
حسین عطایی با اشاره به اینکه 37 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین عمرانی خریداری و به این ناوگان افزوده شد، گفت: این مهم در دی ماه سال گذشته محقق شد و به دنبال آن شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و عمل به ماموریتها و وظایف سازمانی هستیم که امید با حمایت های شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، روند نوسازی و تجهیز ناوگان در سال جاری نیز با شتاب مطلوبی تداوم داشته باشد. این مسئول، لودر، گریدر، بیل مکانیکی و... را از جمله ماشین آلات خریداری شده نام برد و با تاکید بر اینکه به منظور تجهیز ناوگان موتوری سازمان خدمات موتوری بالغ بر میلیاردها تومان هزینه شده است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 185 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین عمرانی و خدماتی در ناوگان موتوری سازمان خدمات موتوری مشغول بکار هستند که در فرایند جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی از سطح شهر، انجام عملیات خاکبرداری پروژه ها، حضور در فعالیت های معاونت خدمات شهری و... ایفای نقش می کنند. وی اضافه کرد: همچنین 12 دستگاه تریلر به منظور انتقال زباله های جمع آوری شده از درب منازل و سطح شهر به سکوهای انتقال به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند که ماحصل آن کمک به زیباسازی و بهداشت محیط و نیز جلوگیری از شیوع انواع بیماریها و مخاطرات زیست محیطی در محل زندگی شهروندان بوده است. عطایی در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم خروج خودروهای فرسوده از ناوگان موتوری و استفاده از تجهیزات مدرن به منظور کاهش آلودگی هوا و مخاطرات زیست محیطی گفت: حفظ سلامت شهروندی از مهم ترین وظایف دستگاه های خدمت رسان به شمار می رود.
این مسئول با اشاره به مطلب فوق تاکید کرد: به همین منظور ضروری است تدابیر خاصی برای جلوگیری از فعالیت ماشین آلات عمرانی و تخصصی مستهلک و فرسوده به خصوص در کلانشهر ها اتخاذ شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود