22 تیر 1394
شماره خبر: 145487

لاین غربی کانال بیدگنه با اعتبار 950 میلیون تومانی احداث شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لاین غربی کانال بیدگنه با اعتبار 950 میلیون تومانی احداث شد


مدیر منطقه 3 شهرداری کرج گفت: لاین غربی کانال بیدگنه به طول 750 متر که ورودی شهرک ناز از ضلع شمال محسوب می شود، با تخصیص اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان که شامل ایمن سازی، دیوار کشی، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت می شود،احداث شد.
محمدرضا سیفی افزود: مدیریت شهری کرج در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، تلاش دارد با استفاده از تمامی ظرفیتها و راهکارهای موجود نسبت به توسعه و اعتلای خدمت رسانی به شهر و شهروندان اقدام نمایند و عملکردی جهادی مطابق با آموزه های اقتصاد مقاومتی را رقم زند. این مدیر ادامه داد: مسئولان شهری در همین ارتباط با احصاء کمبودها و نیازهای شهر در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی، خدماتی و...، نسبت به برنامه ریزی جهت توسعه سرانه های خدماتی اقدام می کنند که در همین ارتباط اقدامات بسیار مطلوبی از بدو آغاز به کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج صورت گرفته و قطعا با درایت شهردار محترم، طرح ها و پروژه های مطلوبی نیز در کوتاه، میان و بلند مدت به ثمر خواهد نشست. به گفته وی، شهرستان فردیس با فراگیر دو منطقه 3 و 10 شهرداری کرج که جمعیتی در حدود 600 هزار نفر را در قلب خود جای داده است، در بخش های ترافیکی، زیرساختی، عمرانی، فضای سبز و خدماتی با کاستی هایی مواجه است که رفع کمبودهای کنونی با مشارکت شهروندان و پرداخت به موقع عوارض شهری ممکن می باشد. سیفی در ادامه درباره پروژه احداث لاین غربی کانال بیدگنه به طول 750 متر نیز توضیح داد: یک هزار و 500 متر طول جدولگذاری، 9 هزار مترمربع عملیات زیرسازی و صرف حدود یک هزار تن آسفالت از جمله مراحل احداث خیابان مذکور است که به همت عوامل حوزه عمران صورت پذیرفت.
اجرای زیرسازی، جدولگذاری و روكش آسفالت خیابان خوشنام
مدیر منطقه 3 شهرداری کرج در پایان از انجام عملیات زیرسازی، جدولگذاری و روکش آسفالت خیابان خوشنام خبر داد و گفت: خیابان خوشنام که در ضلع غرب محدوده منطقه 3 شهرداری کرج واقع شده و به عنوان رینگ ترافیکی ضلع غرب منطقه فردیس محسوب می شود، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان که شامل جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت می شود، ساماندهی گردید. در این خیابان در حدود پنج هزار متر جدولگذاری، 16 هزار متر مربع زیرسازی و توزیع سه هزار تن آسفالت صورت گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود