23 تیر 1394
شماره خبر: 145567

تعریض خیابان شهید مطهری در منطقه 8 شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعریض خیابان شهید مطهری در منطقه 8 شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفت


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج گفت: با تخصیص اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال، تملک املاک واقع در طرح تعریض خیابان شهید مطهری همچنان در الویت فعالیت های عمرانی منطقه طی سال جاری قرار دارد که با جدیت پیگیری می شود.
سعادت با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح تعريض خيابان مطهري يکي از پروژه های اولويت دار منطقه می باشد که از مسيرهاي مواصلاتي شهر محسوب شده و تعریض آن در حل معضل ترافيک و تسهيل در تردد وسايل نقليه نقش بسزايي ايفا مي نماید. مدير منطقه 8 شهرداري کرج اظهار داشت: تا به امروز با حمايت هاي شهردار کرج و اعضای شوراي اسلامی این کلانشهر اقدامات گسترده ای در زمینه تملکات املاک واقع در مسير تعريض خيابان مطهري صورت گرفته است و شاهد پیشرفت های چشمگیری در این پروژه عمرانی مهم بوده ایم. سعادت افزود: در سال گذشته با توجه به پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج، اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان به منظور تعريض ضلع شمالي خيابان مطهري؛ حد فاصل خيابان نبوت و خيابان ابوذر در نظر گرفته شد که با تملک 4 پلاک از املاک واقع در طرح، بودجه مصوب در این زمینه صد در صد جذب گردید. این مسئول ادامه داد: امسال نیز با پیگیری های مستمر و با احتساب بودجه منطقه و شهرداری کرج، بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای طرح تعریض خیابان مذکور در نظر گرفته شده است که در حال حاضر مذاکره و توافق با مالکی پلاک هاي واقع در مسير طرح پیگیری می گردد.
وی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با ادامه توافقات دیگر املاک باقیمانه در مسیر طرح را تملک و تخريب نماییم و با سرعت بخشیدن به این پروژه، شاهد تعریض خیابان مذکور و بهره برداری از این محور مواصلاتی شهر کرج در سال جاری باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود