30 تیر 1394
شماره خبر: 145844

مقابله جدی با عاملان سد معبر در منطقه 6 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مقابله جدی با عاملان سد معبر در منطقه 6 شهرداری کرج


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و ساماندهی سیمای بصری سطح شهر واحد کنترل و نظارت این منطقه اقدام به رفع سد معبر در منطقه نمود.
عزیز صدرنژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام با حضور عوامل نیروی انتظامی صورت گرفت که طی آن معابر سطح منطقه از سد معبر مغازه داران، وانت بارها و دستفروشان پاکسازی شد.
این مسئول تشریح کرد: سد معبر از جمله مواردی است که موجب اختلال در رفت و آمد عابرین پیاده از محل‌های پیاده رو می‌شود و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد. وی خاطر نشان شد: با توجه به اخطارهای مکرر، واحد کنترل و نظارت منطقه در راستای خدمت رسانی به شهروندان و به دلیل رعایت نکردن بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها اقدام به جمع آوری دست فروشان واقع در خیابان‌ها و معابرمنطقه نمود. صدرنژاد برخورد با دست فروشان دورگرد يا بساط پهن کن را از وظايف اصلي شهرداري خواند و افزود: در منطقه 6 شهرداری کرج عوامل اداره خدمات شهری به طور ویژه با اين پديده در حوزه اختيارات خود برخورد مي‌کنند. وی برخورد جدی با پديده سد معبر و جلوگيري از اقدام سود جويانه آنها را صيانت از فرهنگ عمومي و حقوقي شهروندي دانست و تصریح داشت: تحقق کامل اين امر با تعامل و هماهنگي دستگاه‌هاي ذيربط ميسر مي‌شود. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج برخورد ريشه‌اي با پديده دست فروشي را منطقي ترين شيوه در اين رابطه برشمرد و گفت: بايد بعد از ريشه يابي اين پديده، از سوي دستگاه‌هاي ذيربط در اين بخش اقدامات اساسي انجام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود