30 تیر 1394
شماره خبر: 145868

رضایت شهردار از عملکرد سازمان عمران و نوسازی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رضایت شهردار از عملکرد سازمان عمران و نوسازی


با حضور علی ترکاشوند؛ شهردار کرج، فعالیت های سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج توسط وی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.
شهردار به همراه معاون فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی، با حضور در سازمان از روند پیشرفت پروژه ساختمان اداری این بخش بازدید کرد و دیگر فعالیت های عمرانی سازمان را مورد بررسی قرار داد. ترکاشوند در این بازدید ضمن ارزیابی مثبت از فعالیت های سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: دقت، سرعت و کیفیت سه اصل ضروری برای صیانت از بیت المال در حین طراحی و اجرای پروژه های عمرانی است که خوشبختانه این اصول تا اندازه زیادی در پروژه هایی که به سازمان محول شده، مورد توجه قرار می گیرد. شهردار در ادامه افزود: با توجه به فرسوده بودن ساختمان پیشین سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، احداث ساختمان جدید و بهسازی و نوسازی ساختمان قبلی امری ضروری بود که این مهم به همت و پشتکار مدیریت و پرسنل سازمان در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت عمرانی در دستور کار قرار گرفته است. وی با بیان اینکه از جمله اهداف توسعه ساختمان اداری، ایجاد فضای مناسب جهت ارتقای عملکرد و کاربری فیزیکی سازمان و همچنین تکریم ارباب رجوع و پیمانکاران طرف قرارداد با سازمان بوده است؛ افزود: بى ترديد انتظار مى رود با افزايش اختيارات و امکانات سازمان عمران نقش ارزنده اين مجموعه به عنوان بازوان اجرايى شهردارى مشهودتر شود.
کارگاه های آموزشی عمرانی برگزار شود
ترکاشوند افزود: سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج باید با همکاری حوزه معاونت فنی و عمرانی جهت ارتقاء سطح دانش و مهارت مسئولان عمران مناطق و افزایش همبستگی، انسجام و اتحاد بین آنها اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی نموده تا از این طریق کیفیت عملکرد مجموعه افزایش پیدا کند. این مسئول تاکید کرد: با برگزاری این کارگاهها نقش و وظیفه مسئولان عمران مناطق در قبال تامین نیازهای عمومی شهر به شیوه مناسب تری ایفا می شود.
شهرک های اقماری را دریابیم
شهردار کرج در پایان پیشنهاد کرد: با توجه به پتانسیل سازمان، خدمات رسانی به شهرک های اقماری با حفظ صرفه و صلاح شهرداری کرج و منافع سازمان در دستور کار قرار گیرد. وی با توجه به عملکرد قابل توجه این سازمان در اجرای پروژه های عمرانی محوله، افزود: پروژه های در دست اقدام سازمان عمران و نوسازی به لحاظ کیفیت و سرعت در اجرای پروژه ها مطلوب و قابل قبول است، که به طور مثال می توان به اجرای پروژه ساختمان اداری با 95 درصد پیشرفت اشاره داشت. شایان ذکر است؛ این پروژه در 4 طبقه و در مساحتی حدود یک هزار و 100 متر مربع، در محوطه سازمان اجرایی شده است،که با اجرای آن فضای اداری سازمان از 700 متر مربع به 1800 متر مربع افزایش می یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود