17 آبان 1391
شماره خبر: 14587

مانداب های برخی تقاطعات موجود در سطح منطقه 2 بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 مانداب های برخی تقاطعات موجود در سطح منطقه 2 بررسی شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به نزدیکی فصل سرما و بارندگی از شناسایی ماندابهای برخی تقاطعات موجود در سطح این منطقه خبرداد.
محمدرضا ناصر خاکی با بیان این مطلب افزود: در منطقه 2 کرج با توجه به اقداماتی که در سنوات گذشته انجام شده است، کمتر با معضل آبگرفتگی مواجه هستیم. وی با اشاره به شناسایی برخی ماندابهای موجود در برخی تقاطعات، اظهارداشت: از جمله این ماندابها در چهارراه کارخانه قند، بخشی از مسیر هفت تیر، قسمتی از سه راه حسین آباد، ورودی ایستگاه راه آهن، قسمتی از خیابان والفجر ، بخش هایی از محله مصباح، خیابان های ذکریا و مصلا شناسایی شده است. این مسئول با بیان اینکه، پیمانکار مربوط به ساماندهی آبهای سطحی انتخاب شده است، عنوان کرد: اجرای برنامه های مربوط به ساماندهی زیرساخت های شهری تا پیش از شروع فصل بارندگی به اتمام می رسد. ناصرخاکی ادامه داد: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح 200 میلیون تومان می باشد. وی در خصوص رسیدگی به وضعیت زیرساخت های شهری در منطقه 2 بابیان اینکه، اقدامات عمرانی در این خصوص بر اساس اولویت بندی در حال اجرا می باشد، گفت: با توجه به اینکه معابر و خیابان های این منطقه در بافت قدیمی شهر قرار دارند، برای اجرای طرح های زیرساختی امکان استفاده از تجهیزات مدرن وجود ندارد. این مسئول گفت: به دلیل عرض کم معابر برای اجرای طرح های زیرساختی از جمله آسفالت معابر از سیستم های ساده و سنتی استفاده می شود. ناصرخاکی با تاکید بر اجرای کیفی پروژه های عمرانی با محوریت طرح های زیرساختی، بیان کرد: شهرداری منطقه 2 اهتمام ویژه ای در لحاظ کردن مسائل کیفی در اجرای طرح های عمرانی دارد.
ضرورت استفاده از مصالح با کیفیت در اجرای آسفالت معابر
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج بر ضرورت استفاده از مصالح با کیفیت در اجرای پروژه های مربوط به زیرسازی و توزیع آسفالت تاكيد كرد و گفت: بهره گیری از مصالح کیفی از اولویت های مهمی است که در اجرای برنامه های عمرانی به طور ویژه لحاظ می شود. ناصرخاکی با اشاره به اجرای اقدامات عمرانی اظهارداشت: اجرای تراش آسفالت در فاصله میدان قدس و میدان استاندارد، لاین شرق به غرب، رسیدگی به قسمت های آسیب دیده معابر، اجرای اقدامات زیباسازی و اجرای طرح های مربوط به فضای سبز همچنین توزیع آسفالت حاشیه پیاده روها از جمله این اقدامات است. وی اصلاح شبکه آب و روسازی آسفالت معابر را از دیگر اقدامات اجرایی صورت گرفته در منطقه 2 ذکر و بیان کرد: دو نقطه چهار راه کارخانه قند و چهار راه مصباح به لحاظ سیستم آسفالتی وضعیت مناسبی ندارد که با توجه به این مهم رفع چاله ها در دستور کار قرار گرفت و تا نون نیز این مهم انجام شده است. ناصرخاکی با اشاره به تفکیک منطقه به سه ناحیه به منظور رسیدگی بهینه به معابر شهری، گفت: بر این اساس منطقه به سه ناحیه غرب، بلوار امامزاده حسن(ع)، ناحیه دو واقع در حد فاصل بلوار امامزاده حسن (ع) تا بلوار هفت تیر و ناحیه سه واقع در انتهای بلوار هفت تیر تا ریل راه آهن تقسیم شده است. وی اظهارداشت: با توجه به این تقسیم بندی و به منظور اجرای بهینه طرح های عمرانی برای هریک از نواحی یک پیمانکار انتخاب شده است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود