1 مرداد 1394
شماره خبر: 145994

اجرای طرح های زیباسازی با هدف حذف اغتشاشات بصری و حفظ زیبایی منظر شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح های زیباسازی با هدف حذف اغتشاشات بصری و حفظ زیبایی منظر شهری


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از اجرای طرح های زیباسازی با هدف حذف اغتشاشات بصری و حفظ زیبایی منظر شهری خبر داد.
عزیز صدرنژاد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از جمله مشکلات مرتبط با تابلوهای شناسائی معابر می توان به طرح های نامناسب، مکانهای نصب نادرست، عدم درج اطلاعات کافی از یک سو و درج اطلاعات اضافی از سوی دیگراشاره کرد که در این رابطه واحد زیباسازی منطقه بر اساس دستور العمل سازمان زیباسازی اقدام به نصب تابلوهای متحدالشکل در سطح شبکه معابر نموده است.
این مدیر، نصب صندلی پارکی، مخزن و سطل زباله، رنگ آمیزی و نقاشی روی دیوارها، نصب پایه روشنایی در پارکهای سطح منطقه، نور پردازی پارکها و اصلاح شبکه روشنایی پارکی را از دیگر اقدامات حوزه زیباسازی این منطقه عنوان کرد. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج افزود: این منطقه در راستای حذف آلودگی های بصری و ایجاد نماهای مطلوب شهری، مناسب و بهسازی دیواره های شهر را در دستور کار خود قرارداده است که به ترتیب اولویت به اجرای آن می پردازد. صدرنژاد در ادامه تصریح کرد: در راستای ایجاد چشم انداز زیبا در محیط شهری به خصوص در ساعات شب به نورپردازی معابر و خیابان های شهر پرداختیم تا ضمن ایجاد روشنائی و جلوه بیشتر در این محل، آرامش بصری بیشتری برای شهروندان به وجود آوریم. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با تاکید بر برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص اجرای طرح های زیباسازی عنوان کرد: برای اجرای موفق طرح های زیباسازی نیاز به تدوین برنامه های کارآمد است که این موضوع باید به جد مورد توجه مسئولان ذیربط با امور زیباسازی قرار گیرد.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: امید است با اجرای طرح های زیباسازی و ایجاد فضای شاد بصری و حذف اغتشاشات در سطح منطقه، سلامت شهری و شهروندی حاصل گردد که از آثار مثبت آن جلب رضایت شهروندان خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود