3 دی 1392
شماره خبر: 112550

ساماندهی زوائد بصری اولویت اجرای پروژهای زیباسازی منطقه 5 است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساماندهی زوائد بصری اولویت اجرای پروژهای زیباسازی منطقه 5 است


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، عنوان کرد: ساماندهی زوائد بصری از اولویت های مهمی است که پروژه های زیباسازی منطقه براساس آن تعریف و اجرایی می شوند.
رضا فیض در بازدید از منطقه 5 کرج با اشاره به اهمیت جایگاه و موقعیت جغرافیایی این منطقه، عنوان کرد: قرار گرفتن یکی از مبادی مهم شهر کرج در این منطقه لزوم پرداختن به پروژه های زیباسازی را دو چندان می کند. وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی تابلوهای غیر مجاز نصب شده در منطقه، عنوان کرد: بررسی این مهم باید در اولویت برنامه های زیباسازی قرار بگیرد. فیض با بیان اینکه، تعریف طرح ها و پروژه های زیباسازی برای کل شهر صورت می گیرد، اظهارداشت: اجرای این طرح ها بر اساس اولویت ها انجام می شود.
به پروژه های زیباسازی نگاه زاویه ای داشته باشیم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه گفت: باید برای اجرای موفق طرح ها به پروژه های زیباسازی نگاه زاویه ای داشته باشیم. فیض با اشاره به وجود نازیبایی های بصری در سطح شهر، عنوان کرد: با وجود این نازیبایی ها، پروه های بصری برغم کارشناسی بودن جلوه و نما نخواهند داشت. وی عنوان کرد: بر این اساس نگاه و عملکرد سازمان زیباسازی در راستای اجرای پروژه های زیباسازی، حذف زوائد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود