4 مرداد 1394
شماره خبر: 146094

آبیاری عرصه های فضای سبز با آب شرب بی معنی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آبیاری عرصه های فضای سبز با آب شرب بی معنی است


مدیر منطقه یک شهرداری کرج با بیان اینکه آبیاری عرصه های فضای سبز با آب شرب بی معنی است، اظهار داشت: در همین راستا و به همت سازمان پارکها و فضای سبز، استفاده از روش های نوین آبیاری و همچنین جایگزینی آب خام با آب شرب در آبیاری درختان در دستور کار قرار گرفته است.
مصطفی خدابین به تشریح نمایی از اقدامات حوزه فضای سبز منطقه طی چند ماه اخیر پرداخت و عنوان کرد: منطقه یک شهرداری کرج به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان این منطقه، در ماه های اخیر اقدامات خدماتی قابل توجهی را اجرایی کرده است که این فعالیت ها همچنان با سرعت بالاتری در دستور کار حوزه های مختلف این نهاد خدمات رسان قرار خواهد داشت.
این مسئول شهری به ادامه بازسازی، بهسازی و تغییر پوشش گیاهی لاین کندرو بلوار شورا اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای سبز در لاین انتهایی بلوار شورا و 45 متری کاج با توجه به افتتاح زیرگذر شورا از دیگر اقداماتی است که از سوی حوزه فضای سبز عملیاتی گردید. کاشت انواع گل و گیاهان، هرس درختان و بهسازی باغچه های پارک الزهرا (س)، بهسازی و افزایش فضای سبز واقع در لچکی های زیر پل جانبازان و حاشیه میدان مهران از دیگر اقداماتی بود که خدابین به آنها اشاره کرد. این مسئول یادآور شد: عملیات بهسازی باغچه های دبیرستان دخترانه رهبر، حاشیه بلوار شریعتی، لچکی های روبه روی پمپ بنزین عظیمیه از دیگر اقداماتی بود که طی سه ماه اول سال جاری اجرایی شد. وی در پایان بیان کرد: همچنین حوزه فضای سبز منطقه یک شهرداری کرج علف کشی و جمع آوری نخاله های گلخانه میخک و آزادسازی طوقه درختان معابر در سطح منطقه را به اتمام رسانده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود