4 مرداد 1394
شماره خبر: 146106

تقدیر نمایندگان مردم از فعالیت جهادی شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقدیر نمایندگان مردم از فعالیت جهادی شهرداری کرج


توضیحات شهردار کرج پیرامون سوالات تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر، مورد قبول نمایندگان مردم قرار گرفت و شورایی ها ضمن تقدیر از فعالیت های جهادی شهرداری در حوزه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی، بر کارنامه عملکرد دکتر ترکاشوند در زمان تصدی این مسئولیت کلیدی مهر تایید زدند.
در روزی که اعضای شورای اسلامی شهر کرج برای نخستین بار پس از تعطیلات عید سعید فطر در صحن علنی این نهاد مشورتی حضور یافته بودند، علی ترکاشوند با حضور در صحن، به بیان پاسخ های مبسوط خود در خصوص پرسش هایی پرداخت که از سوی تعدادی اعضای شورا مطرح شده بود. این سوالات در چند محور جداگانه از جمله سرمایه گذاری، احداث پارکینگ های عمومی، پروژه قطار شهری و... مطرح شده بودند که برخی اعضای شورا برای آگاهی بیشتر از پیگیری های صورت گرفته پیرامون آنها، خواستار ارایه توضیحاتی از سوی شهردار شدند. شهردار کلانشهر کرج در پی دریافت سوالات اعضای شورا و ارسال پاسخ مکتوب به این پرسش ها، امروز میان اعضای پارلمان شهری حاضر شد و موضوعات عنوان شده را به خوبی پاسخ گفت؛ به گونه ای که نمایندگان مردم، قانع شده و قطعا همکاری های گسترده و تنگاتنگ مدیریت اجرایی شهرداری با پارلمان تصمیم گیر شهری همچون گذشته با قوت ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین در این جلسه و پس از اعلام رضایت از توضیحات شهردار، حاضران صحن علنی شورا، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان مناطقی از استان البرز و روستاهای اطراف شهر کرج، از عملکرد مطلوب و جهادی مدیریت شهری در کاهش آسیب های این حادثه، تجلیل کردند. اعضاء با تاکید بر اهمیت ورود مدیریت شهری کرج در موضوعات عمومی و حساسی نظیر حادثه وقوع سیل در روستاهای اطراف کرج و جاده چالوس از جمله سیجان، عملکرد این دستگاه در رفع و کاهش آسیب های ناشی از حادثه مذکور را مطلوب ارزیابی کرده و از شهردار به نمایندگی از بخش ها و سازمان هایی که در این خصوص به ارائه خدمات به حادثه دیدگان پرداختند، قدردانی کردند.
لازم به ذکر است مدیریت شهری کرج در پی وقوع سیل در روستاهای اطراف کرج، با محوریت معاونت خدمات شهری و سازمان های زیرمجموعه این معاونت نسبت به اعزام نیروهای امداد و نجات و ماشین آلات سبک و سنگین به این محل اقدام کرد تا از این طریق ضمن ابراز همدردی با ساکنان منطقه، امدادرسانی به آسیب دیدگان را با سرعت بیشتری صورت دهند. یادآور می شود تقدیر و تشکر نمایندگان مردم از عملکرد جهادی شهردار کرج و کابینه وی تنها محدود به امدادرسانی به سیل زدگان جاده چالوس نمی شد، بلکه این ابراز رضایت و قدردانی بواسطه تلاش ها و اقداماتی است که طی ماه های اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته و با ارتقای کمی و کیفی سطح خدمت رسانی به شهر و شهروندان، بر رضایت خاطر شهروندان از مدیریت شهری افزوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود