8 مرداد 1394
شماره خبر: 146405

تیم اسکی چمن شهرداری کرج عازم جمهوری چک شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تیم اسکی چمن شهرداری کرج عازم جمهوری چک شد


رئیس کمیته فرهنگی هیئت اسکی استان البرز از اعزام تیم اسکی چمن شهرداری کرج به جمهوری چک به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی جوانان جهان خبر داد.سید ذبیح الله رئیسی در با اشاره به اینکه تیم ملی اسکی چمن جوانان با پشت سر گذاشتن 12 مسابقه و کسب پیروزی های شیرین، شب گذشته عازم جمهوری چک شده است، اظهار داشت: این تیم با ترکیب سید حسین صید و نیما بها از تیم شهرداری کرج و مربی گری سید مجتبی صید به عنوان تیم منتخب به منطقه نادا والری جمهوری چک برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان جهان اعزام شد.
این مسئول در خصوص زمان برگزاری مسابقات جهانی اسکی جوانان جهان گفت: این مسابقات هر 2 سال یک بار توسط فدراسیون جهانی اسکی و با حضور برترین اسکی بازان جوانان جهان برگزار می شود. وی در ادامه و در زمینه تنوع رشته های مسابقات چمن اسکی عنوان کرد: تیم ملی اسکی چمن ایران در 4 رشته مارپیچ سرعت، ترکیبی، مارپیچ بزرگ، و مارپیچ کوچک با ورزشکاران 10 کشور به مدت 5 روز رقابت می کند. رئیس کمیته فرهنگی هیئت اسکی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به اتمام دومین مسابقه در رشته مارپیچ کوچک در پیست اسکی دیزین اشاره کرد و گفت: این مسابقات با قهرمانی سید مرتضی جعفری به پایان رسید. رئیسی با بیان اینکه در این رقابتها سید مرتضی جعفری اول شد، حسین کلهر در جایگاه دوم قرار گرفت ادامه داد: همچنین رحمت اله مقدید در رقابت های مذکور به سکوی سوم بسنده کرد. این مسئول اضافه کرد: در دومین مسابقات رشته مارپیچ کوچک، جمهوری چک، اتریش، ایتالیا و سوئیس چهار کشوری بودند که هریک با نمایندگانی که تعدادشان هم کم نبود در دیزین مسابقه دادند؛ به این تعداد باید اسکی بازان ایرانی را هم اضافه کرد که تعداد آنها کم نبود. وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان در این رقابت ها اظهار داشت: از کشور چک ۵ ورزشکار مرد و یک خانم، از اتریش ۶ ورزشکار مرد و ۴ خانم، از ایتالیا ۴ ورزشکار مرد و یک خانم و از سوئیس سه ورزشکار مرد به علاوه نماینده فدراسیون جهانی در این رقابتها حضور پیدا کردند.
رئیس کمیته فرهنگی هیئت اسکی استان البرز افزود: رقابتهای جام جهانی اسکی چمن یکی از معتبرترین رویدادهای این رشته در سراسر جهان است که مرحله سوم آن ۱۵ و ۱۶تیر در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود