6 شهریور 1391
شماره خبر: 10749

مسابقات جام جهانی اسکی چمن با نائب قهرمانی ایران پایان یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات جام جهانی اسکی چمن با نائب قهرمانی ایران پایان یافت

سپیدار آنلاین: در پایان رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جهان تیم ملی اتریش با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز قهرمان شد و اسکی‌بازان کشورمان با 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی جهان رسیدند. ایتالیا نیز با 2 طلا و 1 نقره و 1 برنز به عنوان سومی جهان بسنده کرد.
این رقابتها در 2 مسابقه مارپیچ سرعت و 1 مسابقه مارپیچ بزرگ با حضور اسکی بازان 5 کشور و تیم ملی ایران طی 2 روز در پیست اسکی بین المللی دیزین برگزار شد .
2 نماینده فنی فدراسیون جهانی از اتریش و آلمان ناظر بر این مسابقات بودند و مسئولان وزات ورزش و جوانان از جمله دکتر سجادی ، مهندس ساکی زاده ، منتقمی ، نیکخو و محمدی بخشدار آسارا از نزدیک رقابت قهرمانان را شاهد بودند . شایان ذکر است تیم ملی جوانان ایران در رشته مارپیچ بزرگ با حضور سیدمرتضی جعفری ، مهدی سولقانی و رضا کیا دربندسری تشکیل که در این مسابقات به ترتیب نامبردگان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. بخشدار آسارا ضمن تشکر از همکاری های بعمل آمده در برگزاری این مسابقات از فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران ، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ، اعضاء کمیته امنیتی ، بسیج ، کلانتریها ، پلیس راه ، اطلاعات ، ادارت خدمات رسان ، هلال احمر ، اورژانس ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مدیریت پیست ، شرکت های اسپانسر ، مربیان ، پیشکسوتان و قهرمانان اظهار داشت: با استفاده صحیح و اصولی از تجربیات مربیان و پیشکسوتان ورزش اسکی می توانیم در آینده شاهد موفقیت های بیشتر استان البرز و بخش آسارا در رقابت های قهرمانی کشور و برون مرزی باشیم . هانس نماینده فدراسیون جهانی اسکی نیز برگزاری این دوره مسابقات را مطلوب ارزیابی نموده و از همه دست اندرکاران تقدیر نمودند . شایان ذکر است در دیماه نیز بخش آسارا و پیست بین المللی دیزین میزبان مسابقات اسکی روی برف قاره کهن آسیا بود که از میزبانان و برگزاری مطلوب مسابقات توسط دکتر لی رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا و فرانسوا نماینده اسکی جهان مورد تقدیر واقع گردید. در حال حاضر بخش آسارا دارای 2 پیست اسکی خور و دیزین بوده که امور احیاء و توسعه پیست اسکی خور در برنامه های بخشداری و اداره کل ورزش و جوانان می باشد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود