8 مرداد 1394
شماره خبر: 146415

اراضی مستعد احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی شناسایی می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اراضی مستعد احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی شناسایی می شوند


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از شناسایی اراضی مستعد احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی خبر داد و گفت: در صورت جلب رضایت مالکان اراضی مذکور و تامین فضای مناسب برای توقف خودروها، قطعا بخشی از معضل ترافیک مرتفع خواهد شد.
عزیز صدرنژاد در جلسه ای که به همین منظور در محل دفتر مدیر منطقه برگزار شده بود، با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته و در راستای رفع معضل ترافیک درون شهری و همچنین پاسخگویی به دغدغه های شهروندان مبنی بر معضل کمبود جای پارک مقرر گردید کمیته ای تشکیل و نسبت به شناسایی اراضی مستعد احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی اقدام نماید تا مذاکرات ثانویه با مالکین آنها آغاز شود. وی افزود: احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی در اقصی نقاط کلانشهر کرج یکی از مطالبات جدی شورای اسلامی شهر و شهردار محترم به شمار می رود که در همین راستا انجام اقدامات کارشناسی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین از عزیزانی که مالکیت اراضی بایر و با مساحت بالا در اختیار آنان است، می توانند جهت استفاده از شرایط و تسهیلات ویژه و تبدیل آن به پارکینگ عمومی به منطقه مراجعه و اقدامات بعدی را صورت دهند. صدرنژاد کرد: زمین‌های خالی که به محل تخلیه زباله تبدیل شده و بدون استفاده مانده اند را می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به پارکینگ و دیگر مراکز مورد استفاده شهروندان تبدیل کرد تا با کاربری های لازم سیمای بصری شهر را نیز تغییر دهیم. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف زمین‌های بایر موجود در سطح منطقه بخصوص نقاط پرترافیک، بیان داشت: ترافیک یکی از مهمترین بحران‌های شهری است که نیازمند ورود شهرداری و بالا بردن تعداد پارکینگ‌های عمومی است.
این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه تملک اراضی شهری برای احداث پارکینگ در منطقه باید با رضایت صد در صدی مالکین انجام شود، بیان کرد: در این راستا می بایست از مالکین اراضی مورد نظر که زمین های آنان پتانسیل تبدیل به پارکینگ را دارد دعوت به عمل آید تا به توافقات و نتایج مطلوب برسیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود