10 مرداد 1394
شماره خبر: 146463

سیاست مدیریت شهری در حوزه درآمدزایی مبتنی بر جلب مشاركت بخش خصوصی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سیاست مدیریت شهری در حوزه درآمدزایی مبتنی بر جلب مشاركت بخش خصوصی است


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج اظهار داشت: سیاست مدیریت شهری در حوزه درآمدزایی مبتنی بر جلب مشارکت بخش خصوصی است و بسیاری از پروژه ها و طرح های کلان با محوریت سرمایه گذاری خصوصی به ثمر می نشیند.
عباس کمالی روستا گزارشی از عملکرد سه ماهه این منطقه در حوزه هزینه و درآمد را ارائه داد و مجموع درآمدهای حاصله در زمان اعلام شده را بیش از پنج میلیارد و 600 میلیون تومان ذکر کرد.
این مسئول شهری بیان داشت: طبق گزارشی که واحد درآمد منطقه 10 شهرداری کرج در سه ماه گذشته ارائه داده است، عملکرد این واحد در سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد به تفکیک حدود یک میلیارد و 276 میلیون، دو میلیارد و 305 میلیون و دو میلیارد و 143 میلیون تومان می باشد. وی در ادامه بودجه تخصیصی به منطقه را نیز تشریح کرد و اذعان داشت: مجموع اعتبارات عمرانی، جاری اداری و شهری در سال جاری در مجموع دو بخش نقدی و تهاتری بیش از 34 میلیارد و 657 میلیون تومان بوده است. به گفته کمالی روستا، بودجه عمرانی سال 94 منطقه 10 شهرداری کرج مبلغ 25 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است که ظرف سه ماه گذشته از سال بیش از 666 میلیون تومان هزینه شده؛ همچنین از رقم سه میلیارد و 799 میلیون تومانی هزینه های جاری اداری، مبلغ 883 میلیون تومان صرف شده است. مدیر منطقه 10 شهرداری کرج هزینه صرف شده از اعتبارات جاری شهری منطقه 10 را 541 میلیون تومان ذکر کرد که از رقم پنج میلیارد و 257 میلیون تومان برداشت شده است. بر این اساس هزینه های قطعی صورت گرفته از اعتبارات نقدی و تهاتری سال 94 در سه ماه گذشته از سال بیش از دو میلیارد و 91 میلیون تومان می باشد. این مسئول عملکرد واحد املاک را نیز رقمی حدود یک میلیارد و سه میلیون تومان بیان کرد که به صورت تهاتری انجام گرفته است. کمالی روستا خاطرنشان کرد: عملکرد موفق مالی هر منطقه در سال موید جذب موقعیت های مناسب و رسیدن به اهداف پیش بینی شده است و منطقه 10 شهرداری کرج کوشیده است با رسیدن به ارقام پیش بینی شده در سال جاری، به اهداف مورد نظر در این بخش دست پیدا کند. این مسئول شهری در پایان بیان داشت: مدیریت شهری کرج در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، ما مسئولان شهری می کوشیم با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش به منظور جلب مشارکت عمومی، در مسیر توسعه و سازندگی حقیقی شهرمان گام برداریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود