10 مرداد 1394
شماره خبر: 146497

استقرار پاسگاه راهنمایی و رانندگی یکی از ضرورت های شهر جدید هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استقرار پاسگاه راهنمایی و رانندگی یکی از ضرورت های شهر جدید هشتگرد


جلسه مشترکی باحضور سرپرست، اعضای شورای اسلامی، معاون خدمات شهری، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهر جدید هشتگرد و ریاست پلیس راهور شهرستان ساوجبلاغ تشکیل شد.
در این جلسه اجرای طرح های حوزه ترافیک، ارتقای معابر اصلی شهر و نحوه کاهش خطرات ترافیکی به بحث گذاشته شد. نظام نصراللهی عضو شورای اسلامی در این رابطه گفت: استقرار پاسگاه راهنمایی و رانندگی یکی از ضرورت های شهری می باشد که با همکاری سازمان ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی تحقق پیدا خواهد کرد. مهندس میبدی سرپرست شهرداری توضیح داد: سعی خواهیم کرد تا یک ماه آینده تمامی امکانات لازم جهت استقرار پاسگاه را در اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان قرار دهیم تا به امید خدا شاهد استقرار اولین پاسگاه راهنمایی و رانندگی در شهر باشیم.
سرپرست شهرداری ادامه داد: استقرار این پاسگاه کمک بسیاری به ما خواهد کرد تا بتوانیم کنترل بهتری بر ترافیک شهر داشته باشیم. وی در انتها افزود: تقویت سیستم حمل و نقل یکی از اولویت های ما در شهرداری می باشد که امیدواریم بتوانیم در یک دوره زمانبندی برنامه ریزی شده به آن دست یابیم. در ادامه جلسه بر روی همکاری های بیشتر فی مابین مدیریت شهری شهرجدید و اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان تأکید شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود