25 اسفند 1390
شماره خبر: 5831

راه اندازی پاسگاه ویژه پایانه شهید کلانتری به طور شبانه روزی/ حضور دائم پرسنل راهور در پایانه شهید کلانتری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 راه اندازی پاسگاه ویژه پایانه شهید کلانتری به طور شبانه روزی/ حضور دائم پرسنل راهور در پایانه شهید کلانتری

سپیدار آنلاین: قائم مقام سازمان پایانه های شهرداری کرج از راه اندازی پاسگاه ویژه پایانه شهید کلانتری به طور شبانه روزی خبرداد.
عباس هاشمیان در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ضمن اعلام این خبر افزود: پاسگاه ویژه پایانه شهید کلانتری با همکاری فرمانده نیروی انتظامی در این پایانه راه اندازی شده است. وی هدف از راه اندازی پاسگاه ویژه پایانه را اعمال قانون و برقراری نظم و مقررات در این مجموعه مسافرتی ذکر کرد. این مسئول با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و فراهم آوردن زمینه های مساعد به منظور سفری آرام برای مسافران، گفت: استقرار پاسگاه شبانه روزی شهید کلانتری با توجه به حجم بالای مسافر در این پایانه امری ضروری است. هاشمیان ادامه داد: این اقدام با توجه به تاکید مدیر عامل سازمان همچنین عوامل نیروی انتظامی در دستور کار سازمان پایانه مسافر بری و نیوری انتظامی قرار گرفت.
حضور دائم پرسنل راهور در پایانه شهید کلانتری
قائم مقام سازمان پایانه های شهرداری کرج با اشاره به حجم بالای ترافیک در پایانه شهید سلطانی به ویژه در ایام نوروزی بر برنامه ریزی به منظور تعدیل و کاهش حجم ترافیک در این مجموعه تاکید کرد. هاشمیان از حضور دائم پرسنل راهور در پایانه شهید کلانتری خبرداد و گفت: با توجه به تفاهم ایجاد شده فی مابین پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان پایانه های مسافربری شهرداری کرج، عوامل و پرسنل راهور به طور دائم در این پایانه حضور دارند. وی اظهارداشت: هدف از استقرار نیروهای پلیس راهور اعمال قوانین ترافیکی در محدوده پایانه شهید کلانتری است. این مسئول ضمن قدردانی از عوامل پلیس راهور در خصوص همکاری و تعامل با این سازمان گفت: این مهم نقش بسزایی در روان سازی ترافیک در محدوده پایانه شهید کلانتری ایفا می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود