11 مرداد 1394
شماره خبر: 146569

لایحه تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج تصویب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 لایحه تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج تصویب شد


لایحه ۱۰۰ میلیون تومانی برای تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج به مناسبت روز خبرنگار، در شورای شهر کرج به تصویب رسید.
در جلسه شورای اسلامی شهر کرج کهر با حضور نائب رئیس و اعضای شورا، قائم مقام شهردار، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج برگزار شد، لایحه هرداری برای تجلیل از خبرنگاران به مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج با اکثربت آرا به تصویب رسید. این در حالی بود که این لایحه در کمیسیون فرهنگی شورا با مخالفت رو به رو شده بود و در این جلسه با توضیحات اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه مخالفت با اصل قضیه نبوده و تنها با نحوه اجرای آن مشکل داشتند، لایحه شهرداری مورد موافقت قرار گرفت.
بر این اساس مبلغ 100 میلیون تومان برای تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته شد که مقرر شد جزئیات برگزاری این مراسم در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد. همچنین از سوی برخی اعضای شورا پیشنهاد شد برای تجلیل از مقام اصحاب رسانه در شهر کرج باید زیرساخت‌های لازم صورت گیرد و این امر از هر نوع تجلیل و تقدیری مهمتر و تاثیرگذارتر است.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود