12 مرداد 1394
شماره خبر: 146649

روح حیات در کالبد برخی معابر منطقه 5 شهرداری کرج جاری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روح حیات در کالبد برخی معابر منطقه 5 شهرداری کرج جاری شد


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از توزیع بیش از 3 هزار تن آسفالت در سطح شبکه معابر اصلی و فرعی این منطقه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این میزان عملیات عمرانی طی هفته گذشته انجام شد و روح حیات و جانی دوباره را در کالبد معابر منطقه جاری ساخت.
عباس سعیدی کیا عنوان کرد: حوزه عمران منطقه 5 شهرداری کرج طی هفته گذشته، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در معابر این منطقه را با استفاده از 3 هزار تن آسفالت اجرایی کرده است.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات مذکور بالغ بر 5 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است که این امر در سطح منطقه تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت. سعیدی کیا افزود: بر این اساس، معابر دهقان ویلای اول کوچه پامچال، بلوار الغدیر خیابان کتوئی زاده و بلوار گلزار غربی خیابان سوسن جنوبی با اجرای عملیات لکه گیری و پخش آسفالت ساماندهی شدند. این مسئول در ادامه گفت: همچنین در این عملیات بلوار 45 متری گلشهر خیابان های رامین کریمی (کوچه قائم)، لادن (کوچه مهتاب) و ابوذر (کوچه ولیعصر) نیز جانی دوباره گرفتند.
خیابان بنفشه (کوچه بنفشه یک)، خیابان بهار و شهرک مترو کوچه مینا زا دیگر معابری بودند که مدیر منطقه 5 شهرداری کرج به اجرای عملیات لکه گیری و پخش آسفالت در آنها اشاره کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت در بلوارهای چمران و 45 متری گلشهر همچنین خیابانهای حسن زاده و قلندری نیز اجرائی شده است و عملیات روکش آسفالت خیابان بهار شرقی هم در دست اقدام می باشد. سعیدی کیا در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العملهای تعیین شده در طول سال جاری محقق خواهد شد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود