17 مرداد 1394
شماره خبر: 146916

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج خبرنگاران را وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش دانست و گفت: به راستی که این قشر همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و تجسم امانت، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی در جامعه می باشند.
سعید فیروزگاه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران مسئولیت خطیری را عهده دار هستند و باید گفت که تداوم سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های صادقانه و شبانه روزی این افراد است. وی با اشاره به سرعت تبادل اطلاعات در عصر حاضر، خبرنگاران را امین حفظ آگاهی در جامعه دانست و افزود: تعهد و سواد رسانه ای از ارکان اصلی سرمایه های خبرنگاران می باشد که باید در ایفای نقش شان خالصانه و صادقانه برای تحقق واقعیت و روشنگری و اطلاع رسانی صحیح تلاش نمایند. این عضو شورای شهر کرج در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» تصریح کرد: خبرنگاران باید همدلی و همزبانی را سرلوحه خدمت خود قرار دهند تا با اطلاع رسانی آگاهانه و صادقانه جهت حفظ و اعتلای جامعه تلاش نمایند. فیروزگاه 17 مرداد را مغتنمی برای تبریک به قشری از جامعه دانست که در تقویت فرهنگ عمومی جامعه تاثیر گذار هستند و تقدیر و قدرشناسی از آنها را شایسته دانست.
وی حضور بسیجی وار و برخورداری از روحیه ایثار و نوعدوستی را اصولی اخلاقی در میان خبرنگاران و اصحاب رسانه ارزیابی کرد و گفت: باید این خصائل و خصوصیات پسندیده در روحیات فعالان این عرصه تقویت شده و رهروان این مسیر مورد تشویق و تایید مسئولان قرار گیرند تا انگیزه اصحاب قلم و رسانه برای حرکت در این راه مضاعف شود. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش جریان سازی رسانه ای را یک راهبرد برای بسط فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت شهری کرج برشمرد و اضافه کرد: مدیریت شهری کرج به عنوان یک دستگاه خدمات رسان که مجری بسیاری از خدمات مورد نیاز شهر در امور مختلف است، نیازمند همکاری جدی اهالی رسانه می باشد. سعید فیروزگاه در پایان روز خبرنگار را که یادآور جانفشانی شهید صارمی و سایر خبرنگاران متعهد ایران اسلامی است را به همه خبرنگاران تلاشگر و دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی در استان البرز و خبرنگاران پر تلاش حوزه پایگاه خبری مدیریت شهری که دوشادوش مدیران شهری به انعکاس اخبار و عملکرد این نهاد خدمت رسان می پردازند را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایشان توفیق خدمت صادقانه به مردم و ارتقاء جایگاه رسانه های استان را خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود