31 مرداد 1394
شماره خبر: 147617

عملیات تراش و روکش آسفالت محور زیر گذر شورا اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات تراش و روکش آسفالت محور زیر گذر شورا اجرایی شد


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج گفت: با همت حوزه عمران این منطقه، عملیات تراش و روکش آسفالت محور زیر گذر شورا با استفاده از هزار تن آسفالت اجرایی شد.
مهدی فاطمی عنوان کرد: در ادامه طرح بهسازی آسفالت معابر اصلی منطقه، حوزه عمران اقدام به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت زیرگذر شورا کرد که این پروژه با نظارت بر حسن اجرای آن به پایان رسید. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به اهمیت محور اتصال بلوار شهید چمران به بلوار شورا که به عنوان یکی از شریانهای اصلی اتصال جنوب به شمال شهر کرج است، ترمیم و بهسازی این معبر ضرورت پیدا کرد و در دستور کار منطقه قرار گرفت. فاطمی افزود: در این عملیات حد فاصل ورودی پایانه شهید چمران (ایستگاه تاکسی های تهران) در بلوار شهید چمران تا انتهای زیرگذر در بلوار مذکور به طور کامل تحت عملیات تراش و آسفالت به وسیله دستگاه فینیشر قرار گرفت. این مسئول در خصوص میزان آسفالت به کار رفته در این پروژه گفت: بالغ بر هزار تن آسفالت در طول 700 متر در معبر مذکور توزیع شده است. وی گفت: اجرای این طرح مکمل آسفالت رمپ خروجی از خیابان شهید مدرس به بلوار شورا بود که به طول 400 متر و صرف 650 تن آسفالت عملیاتی شده بود.
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: با اجرای این دو پروژه، ورودی های بلوار شورا دارای آسفالت با کیفیت شدند و این معبر پر تردد و حائز اهمیت در حمل و نقل شهری بهتر از گذشته مورد استفاده خودروهای عبوری قرار می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود