31 مرداد 1394
شماره خبر: 147669

دومین دوره مسابقات کشوری دوی کوهستان برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دومین دوره مسابقات کشوری دوی کوهستان برگزار می شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری دوی کوهستان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور ترویج فرهنگ ورزش همگانی اجرایی می شود.
حسین سعیدی سیرایی با اشاره به اینکه مسابقات مذکور به مناسبت بزرگداشت هفته دولت برگزار می شود، افزود: این رقابت ها به همت سازمان فرهنگی ورزشی و مشارکت هیئت کوهنوردی البرز برپا می شود. این مدیر عامل زمان برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری دوی کوهستان را ششم شهریور ماه سال جاری ذکر و عنوان کرد: این مسابقات در عظیمیه کرج، نورالشهداء برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه شهروندان با آمادگی جسمانی بالا شانس بیشتری در قهرمانی این رقابت ها دارند، اظهار داشت: از علاقه مندان جهت شرکت در این رشته ورزشی دعوت می شود در تاریخ و محل ذکر شده حضور به عمل برسانند. سعیدی در تشریح اهداف این مسابقه به مشارکت جوانان در فعالیتهای ورزشی و صعود ایمن، سبک و سریع نیز اشاره کرد و گفت: سوق جوانان به سمت فعالیت های ورزشی از مهم ترین دغدغه های سازمان بوده که در دستور کار قرار گرفته است. مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در پایان اظهار داشت: برپایی اینگونه مسابقات نقش بسزایی در افزایش مشارکت شهروندان در تفریحات سالم دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود