21 آبان 1391
شماره خبر: 14774

خیابان شهریار در منطقه 5 شهرداری کرج بازگشایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خیابان شهریار در منطقه 5 شهرداری کرج بازگشایی شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 5 شهرداری کرج گفت: در راستای عمران، آبادانی و رفاه حال شهروندان منطقه 5 شهرداری کرج و تأکید شهردار و شورای اسلامی شهر کرج، بازگشایی خیابان شهریار به بلوار شهید بهشتی در دستور کار این منطقه قرار گرفت.
علیرضا رحیمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری در راستای گشایش مسیر های اصلی و فرعی منطقه پنج، 6 واحد ملکی تملک و تخریب شد. رحیمی عنوان کرد: طبق نظر کارشناس دادگستری ملكي تجاري به دليل معارض بودن در مسير در محدوده حصارک ،خیابان شهید بهشتی روبروی درب سرم سازی وسط خیابان 10 متری شهریار تخریب شد که این تملکات و تخریبها در راستای بازگشایی خیابان های این منطقه انجام شده است. رحیمی با اشاره به بار ترافیکی این منطقه و وجود ساختمانهای تجاری و مراکز مهم فرهنگی و علمی در محدوده این خیابان عنوان کرد: حجم تردد اين محور بالاست که با رفع معارض آن شاهد کاهش بار ترافیکی این منطقه خواهیم بود. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: تعدادی از املاک واقع در طرح معابر در دست اقدام جهت تملک است که امید مي رود تا پایان سال جاری مراحل تملک آن به اتمام رسیده و عملیات تخریب انجام شود. رحیمی با اذعان بر موقعیت جغرافیایی، جمعیت بالا و همچنین وجود بافت قدیمی منطقه 5 عنوان کرد: این منطقه به لحاظ کاهش بار ترافیکی و روانسازی حمل و نقل نیازمند گشایش مسیرهای جدید می باشد.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار مورد ملک در مسیر بلوار پونه با سیر مراحل تملک تخریب شده است. رحیمی در پایان ايجاد روحيه همكاري و مشاركت در توسعه شهري را از اهداف مهم شهرداري و شوراي اسلامي شهر دانست و اظهار داشت: هيچ كاري تحقق نخواهد يافت مگر با همكاري مردم و دستگاه‌هاي دولتي تا بتوانيم در توسعه شهر گام‌هاي مؤثري را برداريم.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود