13 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6691

تخریب و رفع معارض در میانجاده پس از 25 سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تخریب و رفع معارض در میانجاده پس از 25 سال

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از تخریب ملک واقع در ورودی میانجاده با هدف اجرای طرح نقاطع غیر همسطح در این منطقه خبرداد.
علیرضا رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ضمن اعلام این خبر افزود: علت تاخیر در اجرای این پروژه عمرانی ترافیکی، مسائل مربوط به تملک و رفع معارض بوده است. وی ضمن اشاره به تملک و تخریب املاک معارض در این طرح، افزود: مسیر بلوار باغستان به بلوار شهید حدادی با ایجاد ارتباط غیر همسطح می تواند ترافیک ورودی به خیابان شهید بهشتی را کاهش دهد. رحیمی ادامه داد: به منظور تحقق این مهم مطالعات پروژه تقاطع غیر همسطح در دستور کار شهردار منطقه 5 قرار گرفت.
آغاز طرح مطالعاتی احداث تقاطع غیر همسطح
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی احداث تقاطع غیر همسطح، اجرای طرح های ترافیکی عمرانی در این منطقه را مهم ارزیابی کرد و افزود: موقعیت جغرافیایی منطقه ایجاب می کند، طرح های ویژه ای با محوریت ساماندهی وضعیت ترافیکی منطقه تعریف و اجرایی شود. این مسئول، حجم ترافیک موجود در منطقه را یادآور شد و با تاکید بر لزوم روانسازی ترافیک، اظهارداشت: از مولفه های مهمی که در اجرای طرح های ترافیکی لحاظ می شود، کاهش حجم ترافیکی است. رحیمی با یادآوری ایجاد ارتباط بین دو لاین شمالی و جنوبی خیابان شهید بهشتی، عنوان کرد: اجرای این طرح نیز با هدف روانسازی ترافیک سطح منطقه همچنین تسهیل در امور رفت وآمد است. وی ارزیابی مثبت از تعریف پروژه های ترافیکی در این منطقه، اظهارداشت: کوتاه کردن مسیر ارتباطی از اهداف مهمی است که به طور ویژه ای در طرح عمرانی لحاظ می شود.
اجرای طرح های بازگشایی محور فعالیت های عمرانی ترافیکی منطقه 5
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج، اجرای طرح های بازگشایی معابر و خیابان ها را محور و رویکرد فعالیت های عمرانی ترافیکی منطقه 5 در سال جاری ذکر و عنوان کرد: اجرای این پروژه ها با هدف ایجاد زمینه های مساعد جهت عبور و مرور آسان شهری از اولویت های شهرداری منطقه 5 است که با جدیت نیز پیگیری می شود. رحیمی با اشاره به حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری از طرح های عمرانی با محوریت رفع معضلات ترافیکی، گفت: با نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری به رفع مسائل و مشکلات مناطق مختلف به ویژه مناطق غیر برخوردار، اجرای طرح های عمرانی با شتاب ویژه دنبال می شود. وی اظهارداشت: تملک و بازگشایی معابر از جمله بازگشایی بلوار پونه شرقی انتهای بلوار حدادی انتهای خیابان فرودین و خیابان هشت متری دوم به امامزاده محمد (ع) همچنین بلوار انقلاب از جمله طرح های بازگشایی هستند که اجرای آن در منطقه پیگیری می شود. این مسئول با یادآوری مشکلات، کوچه هشت متری واقع در خیابان المهدی با اشاره به رفع این مشکلات پس از گذشت 20 سال، افزود: اجرای این طرح نیز در راستای طرح های عمرانی با محوریت بازگشایی معابر انجام می گیرد. رحیمی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح سه ملک واقع شده در مسیر بازگشایی با اعتباری نزدیک به 150 میلیون تومان تملک شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود