3 شهریور 1394
شماره خبر: 147833

رونق بخشی به اجرای پروژه های عمرانی با خرید ماشین آلات راهسازی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رونق بخشی به اجرای پروژه های عمرانی با خرید ماشین آلات راهسازی


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از رونق بخشی به روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی بواسطه خرید ماشین آلات جدید سبک و سنگین راهسازی خبر داد.
علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر افزود: با توجه به خط قرمز فعالیت دستگاه های خدمات رسان که سلامت شهروندان و آلودگی هوا و محیط زیست می باشد، تدابیر خاصی برای جلوگیری از فعالیت ماشین آلات مستهلک و فرسوده در سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اندیشیده شد. وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از ماشین آلات خریداری شده سال گذشته به این سازمان تحویل داده شد، افزود: این سازمان با استفاده از امکانات و ماشین آلات راهسازی شامل دو دستگاه لودر، یک دستگاه غلطک آهنی، بیل بکهو، مینی لودر(بابکت)، گریدر و چهار دستگاه کامیونت و یک دستگاه جرثقیل 20 تنی، تلاش دارد روند رو به رشد فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهر را سرعت بخشد. این مسئول خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاهها و سایر ماشین آلات مورد نیاز و همچنین راه اندازی اکیپ های عملیاتی روکش آسفالت از طریق بخش خصوصی از جمله تدابیری بوده است که در طول دو سال اخیر به منظور کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت و کمیت عملیات عمرانی انجام داده است. وی با بیان اینکه در این راستا شهرداری کرج با خرید ماشین آلات راه سازی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال موافقت کرد که در مرحله نخست اقلام فوق الذکر خریداری و تحویل این سازمان داده شد، اظهار کرد: این مجموعه می کوشد با بهره گیری از پرسنل متخصص و کارشناسان گام مهم و ارزشمندی جهت ارائه خدمات شهری مناسب با شان و منزلت شهروندان بردارد.
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اظهار امیدواری کرد: با خریداری این ماشین آلات سنگین بتوانیم از یک سو تسریع در اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی و از سوی دیگر کاهش هزینه ها و برداشتن بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه هایی که توسط این سازمان انجام می شود را شاهد باشیم. شایان ذکر است؛ اخیرا نیز یک دستگاه کامیون و یک دستگاه گریدر نیز به ماشین آلات این مجموعه اضافه گریده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود