5 شهریور 1394
شماره خبر: 147958

محمدرضا ناصر خاکی سکان هدایت شهرداری محمدشهر را در دست گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محمدرضا ناصر خاکی سکان هدایت شهرداری محمدشهر را در دست گرفت


با برگزاری مراسم تودیع و معارفه و تقدیر از زحمات و خدمات محمدحسین شیخیانی در زمان تصدی سمت شهردار محمدشهر، محمدرضا ناصر خاکی از مدیران جوان و با انگیزه مدیریت شهری کرج با اعتماد مسئولان استانی و محلی سکان هدایت این نهاد را در اختیار گرفت.
مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهرداری محمدشهر با حضور فرماندار شهرستان، شهردار و جمعی از مدیران شهری کرج، اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر و جمعی از معتمدین محلات و شهروندان در محل تالار رز برگزار شد. با توجه به دعوت به همکاری استانداری البرز از شهردار سابق محمدشهر، محمدحسین شیخیانی جهت تصدی سمت مدیرکل شهری و شوراها روانه این نهاد شد و پس از آن شورای اسلامی شهر محمدشهر پس از بررسی سوابق و تجربیات گزینه های مطرح، محمدرضا ناصر خاکی مدیر اسبق منطقه شهرداری کرج را به عنوان کلیددار این شهر برگزید.
شهردار کرج در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای ناصرخاکی در مسئولیت جدید، وی را فردی موفق، کاردان، جوان و دارای انگیزه برشمرد. علی ترکاشوند اذعان داشت: هیچ نهادی به لحاظ تنوع خدمات رسانی به شهرداریها نمی رسد، مضاف بر اینکه این نهاد به صورت هزینه و درآمد فعالیت می کند. علی ترکاشوند با تاکید بر حمایت شهرداری کلانشهر کرج از شهرهای اقماری، این سیاست را همچنان در دستور کار مدیریت شهری دانست و افزود: با حضور فردی جوان و دارای انگیزه در شهرداری محمدشهر، قطعا روند همکاریهای دو جانبه تقویت می شود و مشکلات و مطالبات و دغدغه های موجود نیز در بستر مناسب تری پیگیری و مرتفع می شود. معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج نیز خواستار حمایت بیشتر مسئولان از شوراهای اسلامی برای تاثیرگذاری بیشتر این نهادهای مدنی شد. محمد تقی ایرانی ادامه داد: لازم است شورا ها حمایت شوند تا مدیریت شهری پیشرفت کند. شهرداران در واقع پل ارتباطی بخش شهری و دولت هستند و همه مسئولان باید کمک کنند در شرایط کمبود بودجه شهر موفق عمل نمایند. رئیس شورای اسلامی محمد شهر دیگر سخنران این جلسه بود. دکتر بیژن بابایی طی سخنانی گفت: مردم به کارها و اقدامات ما مسئولان نیاز دارند و نباید به دنبال انجام کارهای خرد باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود