8 شهریور 1394
شماره خبر: 148101

فضای اداری سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه توسعه یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فضای اداری سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه توسعه یافت


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه اظهار داشت: فضای اداری سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع و انجام بهتر امور توسعه یافت و به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم مجهز گردید.
پرویز اسکندری با اعلام این خبر، ایجاد رضایتمندی و تسریع در امور مراجعان سازمان بویژه تاکسی داران را از دیگر اهداف اقدام فوق برشمرد و تاکید کرد: کسب رضایت مراجعان باید در اولویت کار تمام دستگاه ها قرار گیرد. این مدیرعامل با بیان اینکه کمبود فضای اداری به یکی از مشکلات سازمان در راستای خدمت رسانی بهینه به مراجعان تبدیل شده بود، اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته و تخصیص اعتبار مورد نیاز، نسبت به افزایش 500 مترمربع به فضای اداری سازمان در طبقه همکف اقدام شد که قطعا تاثیر بسزایی در تکریم بهتر ارباب رجوع خواهد داشت. وی بیان کرد: واحدهای بایگانی، صدور پروانه، دبیرخانه، تایپ، امور اداری و درآمد، واحد سرویس مدارس، آموزش و مرکز معاینه سلامت جسمانی از جمله واحدهایی هستند که در فضای جدید اداری سازمان تاکسیرانی مستقر خواهند شد و در شرایط و بستری مناسب به انجام امور مراجعین همت می گمارند. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه در پایان از نکات مثبت این اقدام را اهتمام و توجه به افرادی دانست که دارای کهولت سن یا معلولیت جسمانی می باشند و با اجرای این طرح افراد نام برده شده می توانند به راحتی درخواست های خود را در طبقه همکف پیگیری کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود