12 تیر 1391
شماره خبر: 8481

ساماندهی بیش از یکهزار دستگاه ناوگان حمل و نقل بار درون شهری در كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساماندهی بیش از یکهزار دستگاه ناوگان حمل و نقل بار درون شهری در كرج

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج عنوان کرد: طی سال گذشته یکهزار و 600 دستگاه ناوگان حمل و نقل بار درون شهری توسط این سازمان ساماندهی شدند.
کریم افشار با بیان این مطلب افزود: انجام این مهم با هدف ارتقاء مبلمان شهری انجام شد. وی با اشاره به جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروهای جدید عنوان کرد: اقدام به اجرای طرح نوسازی در ناوگان تاکسیرانی از جمله برنامه های مهم سازمان به ویژه در سال گذشته بوده است. این مسئول خاطرنشان کرد: کاهش عمر ناوگان در طول چهار سال اخیر از 15 به چهار سال از دیگر اقدامات مهم سازمان تاکسیرانی کرج بوده است.
ساماندهی پایانه های مسافری و پارک سوارهای تاکسی
نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری در ادامه با اشاره به ساماندهی پایانه های مسافری و پارک سوارهای تاکسی، بیان کرد: برنامه ریزی برای سازماندهی پایانه ها با هدف تامین نیاز شهروندان در استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی با محوریت تاکسی انجام شده است. افشار با اشاره به صدور پروانه نمایندگی حمل و نقل دورن شهری اظهارداشت: این مهم از دیگر برنامه های صورت گرفته در سازمان تاکسیرانی است.
جهت دهی به متقاضیان و مراجعان
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، پاسخ دهی به مراجعان در اسرع زمان را از اولویت های مهم این سازمان ذکر کرد و افزود: جهت دهی به متقاضیان و مراجعان از دیگر برنامه های مثبت سازمان طی سال گذشته بوده است. افشار تاکید کرد: رسیدگی به امور مراجعان به عنوان مهمترین اولویت به طور مستمر در سازمان تاکسیرانی دنبال می شود. اين مسئول با یادآوری جابجایی روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری توسط ناوگان تاکسیرانی، بیان کرد: این مهم با توجه به تعداد ناوگان تاکسیرانی به نحو مطلوب و شایسته ای انجام مي شود. وی رسالت حمل و نقل وسایل نقلیه عمومی با محوریت تاکسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: ناوگان تاکسیرانی باید در سطح شهر به صورت مستمر و دائم فعایلت و اقدام به جابه جایی مسافرین در هر نقطه شهر کند. افشار تامین امنیت، رفاه و آسایش مسافران هنگام سفرهای درون شهری را از اهداف برتر و اولویت دار سازمان تاکسیرانی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم به شکل جدی از سوی مسئولان این سازمان پیگیری می شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود