12 شهریور 1394
شماره خبر: 148404

احداث پایانه مسافربری غرب کرج مورد بازدید قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث پایانه مسافربری غرب کرج مورد بازدید قرار گرفت


جمعی از اعضای شورای شهر کرج با همراهی معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیر منطقه 5 شهرداری این کلانشهر از روند احداث پایانه مسافربری غرب بازدید به عمل آوردند و روند اجرای پروژه و جزئیات فنی و اجرایی را از مسئولان امر جویا شدند.
محل احداث پایانه مسافربری غرب، شهرک رازی و مسجد در حال احداث حضرت ابوالفضل (ع) از جمله توقفگاه های جمعی از مسئولان شهری در بازدید روز گذشته آنان از منطقه 5 شهرداری کرج بود. بازدیدی که با هدف اطلاع از کم و کیف خدمت رسانی به شهر و شهروندان صورت پذیرفت و طی آن دغدغه هایی با محوریت رفع مشکلات شهروندان بین مسئولان بازدیدکنندگان رد و بدل گردید.
غفور قاسم پور، روح الله کیان، امیرحسام عباسی و بهنام محمودی از اعضای پارلمان شهری کرج که در این بازدید حضور داشتند، با اشاره به احداث پایانه مسافربری واقع در غرب کلانشهر اظهار امیدواری کردند؛ شاهد سامان بخشی به روند جابه جایی مسافرین درون شهری باشیم و با تمرکز تاکسی ها در پایانه مذکور، به ارتقاء سیما و منظر شهری و تقویت رفاه حال تاکسیرانان نیز کمک شایانی کنیم. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در تکمیل دغدغه های نمایندگان مردم گفت: این پایانه مسافربری شامل: نمازخانه، سرویس بهداشتی، سایبان و سالن انتظار، ورودی و خروجی و... می باشد که احداث آن یکی از مطالبات جدی تاکسی داران بوده است. با بهره برداری از این فضا، شاهد کاهش هزینه و زمان سفرهای درون شهری خواهیم بود و ضمن کاهش معضل ترافیک، فعالیت مسافربرهای شخصی نیز تا حد زیادی کنترل می شود. عباس کمالی روستا گفت: با توجه به مطالبات و نیازهای شهر و شهروندان، مدیریت شهری بر مبنای بودجه ها و امکانات موجود نسبت به اولویت بندی و برنامه ریزی جهت رفع نیازها اقدام می کند که احداث پایانه مسافربری غرب کرج را باید اقدامی در همین راستا ارزیابی کرد. احمد افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج نیز از اهتمام ویژه مدیریت شهری به منظور افزایش تعداد پایانه های مسافربری خبر داد و ضمن آنکه آن را اقدامی کارشناسانه و همسو با کاهش معضل ترافیک و آلودگی هوا خواند، بیان داشت: همانطور که نمایندگان محترم مردم استحضار دارند ساماندهی ایستگاه های تاکسی یکی از دغدغه های جدی شورای شهر می باشد و با احداث پایانه های تاکسیرانی می توان ضمن تجمیع خطوط، رفاه حال رانندگان را نیز بیش از پیش تامین کرد. بازدیدکنندگان نیز در این بازدید نکاتی را به منظور انطباق بیشتر پایانه مسافربری مذکور با اصول کارشناسی و حرفه ای متذکر شدند و خواستار اعمال آنها در روند احداث و اجرای پروژه شدند. وکلای مردم در پارلمان شهری کرج همچنین با حضور در شهرک رازی، از محل احداث مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بازدید به عمل آوردند و ضمن ابراز رضایت از روند انجام کار، خواستار مهیاسازی سریع تر این مکان مقدس به منظور انجام واجبات دینی ساکنین این شهرک از منطقه 5 شهرداری کرج شدند. سعیدی کیا در این ارتباط توضیح داد: ساختمان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در سه طبقه در حال احداث است که عملیات ساخت طبقات اول و دوم رو به پایان می باشد و طبق پیش بینی ها در طبقه سوم نیز حوزه علمیه غرب شهرستان کرج مستقر خواهد شد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج همچنین توجه ویژه و رسیدگی به امور مساجد و اماکن مذهبی را یکی از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری و منطقه بر شمرد و در همین راستا علاوه بر قول مساعد مبنی برمحوطه سازی و اجرای فضای سبز مسجد مذکور، آمادگی مجموعه مدیریت شهری را برای تکمیل هر چه سریعتر ساختمان مسجد اعلام کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود