15 شهریور 1394
شماره خبر: 148539

امكان سنجی ارتباط نرم افزاری بین سامانه های مالی و آماری شهرداری كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امكان سنجی ارتباط نرم افزاری بین سامانه های مالی و آماری شهرداری كرج


قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از برگزاری سلسله نشست های تخصصی در خصوص امکان سنجی ایجاد ارتباط نرم افزاری بین سامانه های مالی و آماری این نهاد خدمت رسان خبر داد.
محمد زارع با اعلام این خبر افزود: به منظور تهیه گزارشات مدیریتی و دسترسی به داده های تحلیل شده و پردازش شده از فرایندهای مالی شهرداری کرج، برنامه ایجاد ارتباط با نرم افزار آماری فرابر در سازمان فاوا پیگیری شد. وی در ادامه افزود: هدف از این امر، پردازش داده های خامی است که در نرم افزار مالی (حساب رایان) که در شهرداری کرج در حال حاضر مورد استفاده است. ارتباط نرم افزاری این سامانه با سامانه فرابر به این امر منتج خواهد شد که داده ها از حالت خام به داده های قابل تحلیل و بررسی تبدیل خواهند شد. زارع تاکید کرد: به عبارت دیگر گزارش سازها و داشبورد مدیریتی نرم افزار فرابر پس از برقراری ارتباط با حساب رایان، شاخص های کلیدی برای داده های آماری تولید کرده و تحلیل داده ها در داشبورد مدیریتی را به صورت سیستمی امکان پذیر می نماید. قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فاوا تصریح کرد: در واقع هدف ما از این اقدام ایجاد فضای دسترسی برای نرم افزار فرابر به پایگاه داده نرم افزار مالی است تا امکان تحلیل داده ها فراهم شود.
وی در خاتمه گفت: در حال حاض در فاز امکان سنجی و هماهنگی برای شناسایی نیازها و ارزیابی شرایط هستیم و در فازهای بعدی اعلام نیازها به هر دو مجری سامانه های نرم افزاری صورت می گیرد تا فرایندهای عملیاتی و اجرایی آن آغاز شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود