15 شهریور 1394
شماره خبر: 148546

مربیان ورزشی سفیران توسعه و فرهنگ ورزش همگانی باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مربیان ورزشی سفیران توسعه و فرهنگ ورزش همگانی باشند


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج خواستار آشتی همگانی با سلامتی و نشاط اجتماعی شد و گفت: مربیان ورزشی سفیران توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی باشند و جامعه را به سمت تحرک و شادابی سوق دهند.
حسین سعیدی سیرایی در نشست بررسی مشکلات مربیان ورزشی، بیان کرد: بدون شک مشکلاتی که مربیان ورزشی با آن دست به گریبان هستند نیاز به بررسی و برنامه ریزی مکرر داشته و با یک جلسه نمی توان به تمامی نیازها پاسخ داد و لازم است در فصول مختلف این جلسات تکرار تا با همکاری خود مربیان بتوانیم معضلات ورزش شهروندان و موارد مربو ط به آن را به حداقل برسانیم.
این مدیرعامل با اشاره به آنکه تاکید ورزش در حوزه مدیریت شهری کرج بر ورزش همگانی استوار است، افزود: با این وجود شهرداری کرج در تمام زمینه های همکاری کامل با ادارات و هیات های ورزشی در سطح استان را داشته و تاکنون کارهای بسیاری صورت پذیرفته است. وی در ادامه یادآور مدال آوران شهر کرج در سطوح ملی و بین المللی شده و اظهار کرد: وجود این پتانسیل در سطح شهر کرج بیان کننده توان بالای ورزشی جوانان و نوجوانان است و پیشتاز تمامی ورزش ها، ورزش همگانی است و اگر از هم اکنون برنامه ریزی و ترویج آن در شهر صورت نپذیرد علاوه بر لطماتی که بر سلامت جسمانی وارد می نماید در زمینه قهرمان پروری هم موفق نخواهیم بود. مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج ضمن یادآوری بکارگیری مربیان ورزش های همگانی در مراکز پر تراکم شهر جهت گسترش فرهنگ ورزش و افزایش سلامت جسمی و روحی میان شهروندان افزود: با توجه به وجود سالن های ورزشی در سطح شهر کرج علاوه بر اختصاص سانس های مخصوص بانوان، امکان آنکه برخی سالن ها ویژه بانوان تجهیز شود و به این قشر ازجامعه اختصاص یابد وجود داشته و نیاز است تا به کمک مربیان ورزشی خانم، این سالن ها به استاندارهای مورد نیاز بانوان در آمده و جایگاه ویژه ورزشی برایشان تامین شود. این مدیرعامل همچنین در پاسخ به سوال یکی از مربیان در خصوص تعطیلی برخی از سالن ها در طول ماه های گذشته و عدم حضور برخی از مربیان در آنها نیز گفت: وضعیت استاندار سازی اکثر سالن های ورزشی تحت مدیریت این سازمان قابل قبول نبوده و می بایست تجهیزات و استانداردهای لازم برای سالن ها در نظر گرفته شود. وی در پاسخ به مربی دیگر در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی محلات و عدم تامین بودجه های مورد نیاز آن اذعان داشت: در سال جاری شهرداری کلان شهرها همچون سایر نهادها با کمبود نقدینگی مواجه بوده اند و شهر کرج هم جدای از این ماجرا نبوده است اما این سازمان تمام تلاش خود را جهت ارتقاء سطح و تامین نیازهای ورزشی داشته است و در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی در محلات ضمن تامین جوایز مورد نیاز مربیان ورزشی باید گفت، مهمترین خروجی آن ایجاد محیطی نشاط آور برای شهروندان است و باید در اولویت برنامه های کاری مراکز فرهنگی، پارک ها و محلات قرار گیرد. در ادامه این نسشت مواردی چون پرداخت به موقع مطالبات مربیان، اختصاص سانس بیشتر در سالن های ورزشی، تجهیز این مراکز به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مربیان، چگونگی افزایش مشارکت شهروندان در ورزش های همگانی و... از سوی مربیان بیان و ضمن دریافت پاسخ های لازم از مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، وی خواستار ارتباط مستمرتر آنان با سازمان شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود