خبرگزاری مهر رسانهای مطلوب برای مخاطب حرفهای است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه، رسانه مهر نماد ماندن و هستن در میان زندگی مدیران شهری در کرج است، گفت: خبرگزاری مهر رسانه ای مطلوب برای مخاطب حرفه ای است.
کارگاه آموزشی خبرنویسی به همت خبرگزاری مهر پیش از ظهر چهارشنبه با حضور مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی البرز، دبیر ارشد اداره کل استان های خبرگزاری مهر، مشاور رییس سازمان ایرانگردی و جهانگردی کشور، مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، مدیر خانه مطبوعات استان البرز و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران شهری در مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج آغاز به کار کرد. افتتاحیه این کارگاه با سخنرانی مجید کاویانی عضو شورا و رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج آغاز شد، وی طی سخنانی ضن تقدیر و تشکر از زحمات خبرگزاری مهر و خوش آمد گویی به حاضران گفت: امروزه رسانه ها در دنیای جدید می روند تا گامی فراتر از اطلاع رسانی را دنبال کنند. وی افزود: رسانه ها به عقل حقیقت ساز دنیای مدرن تبدیل شده اند عقلی که در کنار همه ضروریات زندگی یک محیط رسانه ای، افکار عمومی را هوشمندانه مدیریت می کند تا به واسطه آن دنیایی شکل بگیرد که خبر را بتواند آن زندگی کرد. کاویانی ادامه داد: میل به آگاهی و شناخت، از نیازهای ذاتی انسانهاست كه به شكلهای گوناگون ظهور میكند هر فردی به دنبال آگاهی از رویدادها و محیط زندگی خویش، همواره با پرسشهای گوناگونی رو به رو میشود كه او را نیازمند منابع اطلاعاتی و آگاهی میكند تا از طریق آنها به درك محیط پیرامون خود برسد گذر از جوامع ابتدایی و پیچیده شدن روابط اجتماعی و سیاسی، منابع اطلاعاتی جدیدی را میطلبد تا افراد به وسیله آنها بتوانند به این نیاز خود پاسخ دهند.
مهر رسانه ای مملو از احساس ماندن است
این عضو شورا با برشمردن اهمیت فعالیت های رسانه ای در آگاهی بخشی در میان جامعه امروزی بشر که ناشی ا ز انقلاب در عصر اطلاعات و ارتباطات است گفت: خبرگزاری مهر، به عنوان رسانه ای مطلوب برای مخاطب حرفه ای و مدیران امروز کشور مطرح است رسانه ای که احساس صداقت، بیطرفی، حرفه ای بودن، مخاطب محور بودن، ارزش مداری در عمل را همواره مد نظر دارد. رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: بنده همواره به مهر با مهر نگاه می کنم؛ مهر را رسانه ای یافته ام که مملو از احساس ماندن و هستن است؛ این دو واژه نماد در لحظه اکنون بودن و آینده نگری است. کاویانی در پایان ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با خبرگزاری مهر و دیگر رسانه ها در انتشار فعالیت های دانش محور مدیریت شهری کرج، رسانه ها را عامل موثری برای ترویج علم، دانش و خرد شهرها دانست. لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی با مشارکت شهرداری کرج و مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از چهارشنبه 18 شهریور ماه به مدت سه روز در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می شود.
منبع مهر