21 شهریور 1394
شماره خبر: 148866

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج 2 روز دیگر تمدید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج 2 روز دیگر تمدید شد


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت که با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان، چهارمین نمایشگاه گل و گیاه این کلانشهر 2 روز دیگر تمدید شد و روز پایانی آن یکشنبه 22 شهریور ماه خواهد بود.
محمدرضا زین العابدینی افزود: امروز پنجمین روز برپایی چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج است که تاکنون با استقبال بی نظیر و چشمگیر شهروندان و مسئولان مواجه شده است.
وی افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده امروز میزان بازدید شهروندان از چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج چند برابر روزهای گذشته افزایش می یابد که برای کنترل جمعیت و کاهش ترافیک محدوده پارک شهید چمران، تمهیدات ترافیکی لازم اندیشیده شده است. این مسئول اعلام کرد: در روزهای گذشته شهروندان بسیاری با مراجعه به ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه تقاضای تمدید روزهای برپایی را داشتند که با هماهنگی های به عمل آمده، مقرر شد که نمایشگاه تا روز یکشنبه 22 شهریورماه جاری تمدید شود. زین العابدینی ضمن تشکر از استقبال بی نظیر شهروندان کرجی و شهرهای اقماری استان البرز همچنین شهروندان تهرانی از چهارمین نمایشگاه گل و گیاه اعلام کرد: تمام تلاش پرسنل، مهندسان و کارگران سازمان پارکها، جلب رضایت شهروندان است که امید می رود از این نمایشگاه لذت کافی را برده باشند. چهارمین نمایشگاه گل و گیاه در پارک شهید چمران کرج بر پا است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود