21 شهریور 1394
شماره خبر: 148920

جشنواره ورزشی بازی های سنتی و بومی در پارک تنیس برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جشنواره ورزشی بازی های سنتی و بومی در پارک تنیس برگزار شد


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: جشنواره ورزشی بازی های سنتی و بومی با بخش ها و مسابقات متنوع در پارک تنیس برگزار شد و با استقبال پرشور شهروندان همراه بود.
حسین سعیدی سیرایی با اعلام این خبر، هدف از برپایی این جشنواره را افزایش سلامت جسمی و روانی، همچنین غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و گسترش روابط اجتماعی میان آنان نام برد.
این مدیرعامل افزود: ورزش از مهمترین عوامل کاهش فقر حرکتی و تامین سلامتی انسان است و در این جشنوار سعی شد تا شهروندان در ساعات آغازین صبح ضمن انجام ورزشهای همگانی با برپایی جشنواره، بازی های سنتی و محلی آشنا شوند. مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود اضافه کرد: برپایی این گونه جشنواره ها نقش بسزایی در احیای ورزش های بومی همچنین آشنایی شهرنشینان با داشته های اصیل ایرانی دارد. وی در پایان اظهار داشت: با توجه به آنکه ورزش همگانی برای تمام گروه های سنی مناسب است بایستی اماکن و امکانات ورزشی توسعه یابد و مردم هرچه بیشتر به ورزش کردن روی آورند تا در نتیجه شاهد مشارکت افراد، انجام فعالیت های بدنی، گسترش روحیه همکاری و نشاط اجتماعی باشیم. بر اساس این گزارش، در جشنواره مذکور یکسری مسابقه با محوریت ورزش های سنتی و بومی چون منچ، پرتاب دارت، فوتبال دستی و... برگزار گردید و توسط مدیرعامل و معاونین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از نفرات برتر با اهدای جوایز تقدیر شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود