23 شهریور 1394
شماره خبر: 149068

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشخصه بارز نمایشگاه گل و گیاه کرج بود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشخصه بارز نمایشگاه گل و گیاه کرج بود


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که روز گذشته به کار خود پایان داد، به عنوان اقدامی شایسته یاد کرد و گفت: ایجاد گذری با عنوان شهداء اقدامی بسیار ویژه و ستودنی است.
سردار علی استاد حسینی در بازدید از چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار داشت: در جامعه امروزی باید مسئولان و مدیران اهتمام ویژه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزشها و آرمانهای امام و شهدا به نسلهای آینده داشته باشند. این مسئول با تأکید بر اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است، عنوان کرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت همه مسئولین کشور است، چون خانواده شهداء با بیان، قلم، منش و رفتار خود با شهادت فرزندان، همسران و پدران خود، چهره ملت را نورانی کرده‌اند.
سردار استاد حسینی با تأکید بر تقویت روحیه معنوی در کشور یادآور شد: توجه به این مهم امسال در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج مشهود است که می توان به پیامهایی در مورد حجاب و عفاف، راه اندازی گذر شهدا و ... اشاره کرد. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: امید می رود سایر مسئولان و مدیران استان نیز در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه داشته باشند تا بتوان به اهداف متعالی در این زمینه دست یافت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود