28 شهریور 1394
شماره خبر: 149354

معاون جدید اجرایی و فنی سازمان قطار شهری کرج و حومه منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معاون جدید اجرایی و فنی سازمان قطار شهری کرج و حومه منصوب شد


طی حکمی از سوی شهردار کلانشهر کرج، معاون جدید اجرایی و فنی سازمان قطار شهری این کلانشهر منصوب شد و فعالیت های خود را در راستای تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری آغاز کرد.
بر اساس تصمیم مأخوذه، علی اصغر صلواتی که پیش از این در سمت معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری فعالیت می کرد، طی حکمی به عنوان قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب شد.
با حضور صلواتی در معاونت حمل و نقل و ترافیک، کاظمینی به عنوان معاون جدید فنی و اجرایی سازمان قطار شهری کرج و حومه منصوب شد و فعالیت های خود را در راستای تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری آغاز کرد. با توجه به قرار گرفتن مترو در فصل جدید شکوفایی و اهتمام مسئولان استانی و شهری برای افتتاح فاز نخست خط 2 قطار شهری کرج و حومه تا پایان سال 1395، این جابه جایی در راستای سرعت بخشی به امور و کمک به قرار گرفتن این طرح ملی روی ریل بهره برداری صورت گرفته است. شهردار کرج در حکم صادره برای کاظمینی، سوابق ارزنده وی را یادآور شده و بر انجام وظایف و ماموریت های محوله بر مبنای قوانین و مقررات جاری کشور تاکید کرده است. علی ترکاشوند همچنین با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات صلواتی در زمان تصدی سمت معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری، وی را مامور به فعالیت در سمت قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک کرده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود