23 آبان 1391
شماره خبر: 14937

تاکسی سرویس‌های مدارس نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تاکسی سرویس‌های مدارس نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج و حومه گفت: تاکسی سرویس‌های مدارس نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.
کریم افشار در نشست ساماندهی تاکسیرانی اظهار داشت: سال گذشته دو هزار و 400 دستگاه تاکسی کار سرویس دهی به مدارس را انجامی می‌دادند.
وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امسال 600 دستگاه تاکسی دیگر کار سرویس دهی به مدارس را انجام می‌دهند که در مجموع در سال تحصیلی جاری 3 هزار تاکسی برای سرویس دهی به مدارس ساماندهی شده‌اند. این مسئول تأکید کرد: این تاکسی‌ها باید مجوز سرویس مدارس را داشته باشند تا بتوانند به فعالیت خود در این باره ادامه دهند. افشار گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم و براساس نشست‌هایی با مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج هم اکنون سرویس دهی به مدارس از سوی تاکسیرانی رضایت بخش می‌باشد. وی اظهار داشت: به منظور افزایش رفاه دانش‌آموزان در ایام سال تحصیلی، ضروری است رانندگان سرویس مدارس برای اخذ مجوز به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند. این مسئول تأکید کرد: در صورت عدم تهیه این مجوز فعالیت سرویس‌های بدون پروانه متوقف می‌شود. افشار داشتن معاینه فنی، بیمه و داشتن برچسب ویژه سرویس مدارس را از دیگر مواردی عنوان کرد که تاکسی‌های فعال در سرویس مدارس موظف به رعایت آن شدند.
توسعه خدمات حمل ونقل در کرج
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توسعه خدمات حمل و نقل در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: با توجه به نرخ جمعیت و افزایش ترددهای دورن شهری لذا لازم است تا تدابیر اساسی به منظور افزایش خدمات حمل و نقل در کرج فراهم شود. افشار گفت: خطوط تاکسیرانی و افزایش تعداد دستگاه‌های تاکسی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در راستای توسعه خدمت به مردم است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود