28 شهریور 1394
شماره خبر: 149384

وعده ساماندهی زیرساخت های شهری در منطقه 4 شهرداری کرج محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

وعده ساماندهی زیرساخت های شهری در منطقه 4 شهرداری کرج محقق می شود


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج گفت: با توجه به وعده ساماندهی زیرساخت های معابر در سطح منطقه، عملیات لکه گیری و جدولگذاری در محدوده فاز 4 مهرشهر به منظور تحقق این وعده ها، در حال انجام می باشد.
سید رضا فیض عنوان کرد: عملیات های عمرانی صورت گرفته در سطح منطقه 4 شهرداری کرج تا به امروز از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار بوده و توانسته تا حدود زیادی رضایت شهروندان را کسب نماید. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با تاکید بر اینکه، باید روند اجرای پروژه ‌های زیر ساختی منطقه از جمله توزیع آسفالت، جدولگذاری، طرح های زیربنایی و عمران شهری تسریع شود، اظهار کرد: با توجه به این مهم، عملیات لکه گیری آسفالت و جدولگذاری در سطح منطقه طبق برنامه ریزی های مشخص در حال اجرا می باشد که در حال حاضر عملیات مذکور در خیابان های فاز 4 مهرشهر دنبال می شود.
این مسئول گفت: عملیات جدولگذاری و لکه گیری آسفالت در خیابانهای 509 شرقی، 506 و 507 غربی واقع در محدوده فاز 4 مهرشهر در حال اجرا می باشد و در کوچه ابوذر خیابان عدالت نیز با همت نیروهای حوزه عمران منطقه عملیات مذکور نیز پیگیری می گردد. فیض با بیان اینکه اقدامات فوق بر حسب وعده های مطرح شده از سوی شهرداری منطقه، با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و بهسازی مناظر شهری صورت گرفته است، بیان کرد: تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان، ساماندهی و زیباسازی فضای شهری و مناسب ‌سازی پیاده ‌روها و جداول حاشیه خیابان های منطقه از دیگر اهداف اجرای این طرح ها می باشد. وی، تاثیر جدولگذاری معابر و خیابان ها بر فضای ارتباطی شهر را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: این امر مورد توجه و تأکید مجموعه مدیریت شهری کرج بوده و اجرایی کردن پروژه ها و طرح های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و... با هدف خدمات‌ رسانی گسترده تر به شهروندان و ارتقاء سطح کیفی زندگی آنها همچنان ادامه دارد و در دستور کار حوزه عمران منطقه 4 این کلانشهر قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود