28 شهریور 1394
شماره خبر: 149403

چهره شهر برای بازگشایی مدارس شاداب سازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

چهره شهر برای بازگشایی مدارس شاداب سازی می شود


به منظور شاداب سازی چهره شهر و کسب آمادگی های لازم برای سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، ستاد استقبال از ماه مهر در منطقه 5 شهرداری کرج فعالیت های خود را اجرایی کرد.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج عنوان کرد: ستاد استقبال از مهر همسو با دیگر مناطق شهری کرج، در سطح این منطقه نیز فعالیت های خود را آغاز کرده است و در زمینه های مدیریت پسماند، زیباسازی شهری، فضای سبز شهری، ترافیک و... اقداماتی را با محوریت مراکز آموزشی به انجام رسانده است. عباس سعیدی کیا اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته های ستاد مذکور، پیش بینی می شود که با اقدامات در نظر گرفته شده، زمینه خدمات رسانی بهینه برای شهروندان به ویژه دانش آموزان فراهم گردد. این مسئول گفت: رنگ آمیزی دیوارهای مدارس، شستشو و بازپیرایی المان های شهری، توسعه فضای سبز و تجهیز و بهسازی علایم ترافیکی در محدوده این مکان های آموزشی، بخشی دیگر از اقدامات است که مقرر شده در آستانه فصل بازگشایی مدارس اجرایی شود.
وی افزود: همچنین به منظور تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان، معابر سطح شهر سالم سازی می شوند و مشکلات فنی موجود در مسیرهای تردد عابرین پیاده اصلاح می گردد تا مشکلات ایمنی، این افراد را با خطر مواجه نسازد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در پایان توجه ویژه به مراکز آموزشی و مدارس را از اولویتهای مدیریت شهری ذکر کرد و با آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، مساعدت در ارتقاء خدمت رسانی به مدارس را از سایر مسئولان شهری و استانی این کلانشهر خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود