29 شهریور 1394
شماره خبر: 149474

"بهترین مامان ها و باباهای دنیا" گرد هم آمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

"بهترین مامان ها و باباهای دنیا" گرد هم آمدند


همایش "بهترین مامان و بابای دنیا" به همت اداره آموزش شهرداری کرج و با حمایت اداره کل بهزیستی استان البرز با هدف سرمایه گذاری روی آینده کودکان در محل سالن اجتماعی مجتمع رفاهی میلاد برگزار شد.
مسئول آموزش معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرجر خصوص ضرورت برگزاری این همایش گفت: کودکی، بنیان شخصت افراد را تشکیل می دهد و از نظر اهمیت بیش از هر دوره زندگی مهم است. کودکان به واسطه کودکی، وابسته به خانواده هستند و دارای نیازهای روحی و روانی که هر کدام در جای خود باید برطرف شود و البته بیش از همه والدین در این زمینه وظیفه دارند.
حمید قاسمی اظهار داشت: ایجاد شرایط رشد و نمو، تغذیه مناسب، بهداشت کافی، سلامت آب و هوا، مسکن، خواب، بازی و تعلیم و تربیت از نیازهای ضروری کودکان است و برای داشتن جامعه ای سالم و آینده ای زیبا برای کودکان مان، شرکت در این همایش ها برای پدر و مادران عزیز امری لازم و ضروری است. وی افزود: در این همایش یک روزه دکتر کامران صحت؛ با سرفصل های کسب مهارت های ارتباطی توسط والدین، مطالعه بیشتر و تشویق کودکان برای مطالعه، نقاشی کودکان و درک مفاهیم فکری توسط نقاشی کودکان و مقایسه نیاز کودکان امروز با کودکان گذشته، 10 ارزشی که باید به فرزندان مان بیاموزیم را مورد بررسی قرار داد. قاسمی ضمن تقدیر از همه بخش ها و دستگاه هایی که شهرداری کرج را در برگزاری این همایش یاری دادند، بویژه مسئولان مهدکودک و پیش دبستانی آرشین، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان استان، اساتید با تجربه و برجسته کشور را به شهر کرج آورده و شاهد تاثیر این همایش ها بر روی فرهنگ خانواده ، تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان و نسل های آینده ساز میهن عزیزمان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود