29 شهریور 1394
شماره خبر: 149484

600 تن زباله و نخاله از سطح محلات منطقه 1 جمع آوری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

600 تن زباله و نخاله از سطح محلات منطقه 1 جمع آوری شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج در تشریح عملکرد حوزه های خدمات شهری و فضای سبز این منطقه طی هفته گذشته از جمع آوری 600 تن زباله و نخاله و تجهیز پارک های طلوع و بعثت شمالی خبر داد.
مصطفی خدابین عنوان کرد: طی هفته گذشته حوزه خدمات شهری منطقه 1 شهرداری کرج، بیش از 600 تن زباله را از سطح خیابان های منطقه جمع آوری کرده است. رفت و روب معابر در یک میلیون و 100 هزار مترمربع، جمع آوری خاک و نخاله به میزان 180 تن و تسطیح زمینهای بایر در 4 هزار مترمربع از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری بود که مدیر منطقه 1 شهرداری کرج به آن اشاره کرد.
خدابین گفت: طی این مدت شتشوی جداول در 10 هزار مترمربع و لایروبی جوی ها در هزار و 500 متر اجرایی شده است. این مسئول در ادامه سخنان خود به عملکرد حوزه فضای سبز منطقه طی هفته اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: نصب 20 عدد نیمکت فلزی و 15 عدد سطل زباله در پارک طلوع واقع در محدوده اسلام آباد منطقه 1 شهرداری کرج از جمله اقداماتی است که به منظور تجهیز هر چه بیشتر این پارک صورت پذیرفته است. وی در پایان افزود: بهسازی وسایل بازی و کفپوش پارک بعثت شمالی نیز انجام شده و در ضلع شرقی میدان اسبی نیز عملیات حفاری و لوله گذاری قطره ای به وسعت 235 متر صورت پذیرفته که بر این اساس آبیاری بیش از 800 اصله درخت و درختچه انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود