31 شهریور 1394
شماره خبر: 149605

دوران دفاع مقدس دوران ایستادگی مثال زدنی مردان و زنان ایرانی اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دوران دفاع مقدس دوران ایستادگی مثال زدنی مردان و زنان ایرانی اسلامی است


شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دوران ایستادگی مثال زدنی مردان و زنان ایران اسلامی است، گفت: الگوی رزمندگان اسلام برای مقاومت در برابر متجاوزان حماسه حسینی (ع) بود که این مکتب نجات بخش کشورمان را در برابر انواع تهدیدها و خطرات بیمه کرد.
علی ترکاشوند با تأکید بر ضرورت تبیین عالمانه و تأثیرگذار فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تجارب و درس‌های آموزنده آن برای نسل جدید جامعه تصریح کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از حساس ترین برهه های حیات راستین این ملت است که همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان بر تارک حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد. این مسئول ارشد شهری با اشاره به اینکه بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خود گذشتگی و پایداری دلیر مردان بی ادعا به دست آمد و یکایک ملت رشید ایران باید برای حفظ این نعمت گرانقدر کوشا باشند، گفت: ملت شریف و بزرگوار ایران در پاسخ به فزون خواهی دشمن متجاوز از کیان خود دفاع کردند و با خلق حماسه‌ای بزرگ پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمن دادند. وی از پیش بینی ده ها ویژه برنامه از سوی بسیج خانواده بزرگ شهرداری کرج در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: ایران کوچک این روزها که به نام و یاد شهدای عالیقدر پیوند خورده است، غرق در خاطرات روزهایی می شود که کشورمان در اوج مقابله در برابر دشمن بعثی قرار داشت و در نهایت این مبارزات با راهنمایی هایی داهیانه و عالمانه حضرت امام (ره) به نقطه پیروزی رسید.
به گفته شهردار مرکز البرز، هفته دفاع مقدس نماد مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در اين مجموعه تابناک درخشنده ترين و نفيس ترين نگين گرانبها، ياد و خاطره شهيدان است. ترکاشوند در پایان ضمن ادای احترام به شهیدان گرانقدر، از هفته دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای تجدید میثاق دوباره با شهداء، امام شهداء و مقام معظم رهبری یاد و خاطر نشان کرد: همه ما باید قدردان خون شهداء باشیم و با حرکت در مسیر وصایا و رهنمودهای ایشان، برای جلب رضایت مقام معظم رهبری کوشا باشیم و بدانیم که وجب به وجب خاک کشورمان از خون بزرگ مردانی سیراب شده است که هر کدام اقیانوسی از معرفت و دلاورمردی بودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود