23 آبان 1391
شماره خبر: 14965

مديرعامل سازمان پاركهای کرج از سومين نمايشگاه جامع مديريت شهري بازديد كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 مديرعامل سازمان پاركهای کرج از سومين نمايشگاه جامع مديريت شهري بازديد كرد

سپیدار آنلاین: مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج به همراه تعدادي از مسئولان و كارشناسان سازمان از سومين نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاورد هاي شهرداري هاي سراسر كشور که هم اکنون در حال برگزاری است، بازديد كرد.
عباس زارع در بازديد از نمايشگاه، حضور موسسات با زمينه كاري مبلمان شهري را پر تعداد عنوان و ذكر كرد: اين امر باعث ايجاد رقابت سالم ميان توليد كنندگان مي شود. اين مسئول اظهار داشت: برگزاري اينگونه نمايشگاه ها نقش بسزايي در آشنايي شركت كنندگان و متقاضيان محصولات نمايشگاه با توليدات و فناوري هاي نوين دارد. وي طراحي المان هاي شهري را با توجه به فرهنگ، آداب و رسوم ارزشمند جامعه به منظور القاي باور و فرهنگ ايراني و اسلامي مطلوب بيان كرد. مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج نگاه اين نمايشگاه را در مقايسه با ديگر نمايشگاه هاي برگزار شده متفاوت دانست و افزود: اين مجموعه افق كار خود را متناسب با نوع و مكان طراحي كرده و در معرض ديد عموم قرار داده است.
زارع با اشاره به توان بالاي برخي شهرداري ها در نمايشگاه بر نظم و طبقه بندي فعاليت هاي انجام شده تاكيد كرد و افزود: طبقه بندي فعاليت هاي انجام شده و در حال اجرا به صورت بروشور و در اختيار قرار دادن آن به بازديد كنندگان آشنايي و درك مطلوب تري از نحوه اجرا و طراحي پروژه ها و محصولات فراهم مي كند. گفتني است اين نمايشگاه در مصلي تهران، با حضور شركت و موسسه هاي مرتبط در خصوص المان و مبلمان شهری در حال برگزاری است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود