8 مهر 1394
شماره خبر: 150081

زشتی ها و زیبایی های شهری نمایان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زشتی ها و زیبایی های شهری نمایان شد


معاون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج، از برگزاری مسابقه عکس زشت و زیبای شهری و نیز اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه خبر داد و گفت: مرحله آتی مسابقه عکاسی با شاخص های جدی تر و کیفیت برتری برگزار خواهد شد.
سیدعلی اکبر میروکیلی با بیان اینکه این مسابقه اولین رقابت در زمینه نگرش های مردمی به زشتی ها و زیبایی های شهرشان بوده است، اظهار داشت: اقدام مذکور در راستای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و بالا بردن میزان مشارکت اجتماعی شهروندان و جوانان در امور شهری انجام شد و از جمله موضوعات آن نمایان کردن زیبایی ها و نازیبایی های بصری پیرامون محیط محله و شهر بود.
وی اضافه کرد: از اهداف برگزاری رقابت، نشان دادن نقش موثر شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر و انتقال آن به مسئولان به منظور ساختن شهری زیبا و به دور از آلودگی های بصری بوده است.
به گفته میروکیلی، شهروندان برای شرکت در این رقابت، برای نخستین بار از طریق نصب نرم افزار کرج گرام روی تلفن همراه توانستند عکس های خود را به معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج ارسال کنند. معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج، از ویژگی های این نرم افزار را در دسترس بودن و نیز ارسال آسان عکس ها از این طریق عنوان کرد و افزود: شهروندان با نصب نرم افزار روی تلفن همراه خود و ثبت نام در آن علاوه بر امکان ارسال عکس های شان، از امکان ملاحظه دیگر عکس های ارسالی برخوردار شدند. این مسئول به استقبال خوب شهروندان از اولین مسابقه زشت و زیبای شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: از میان تعداد عکس های ارسالی، سه عکس به عنوان تصاویر برتر انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت. وی از برنامه ریزی معاونت جهت برپایی دیگر مسابقات عکاسی از طریق این نرم افزار نیز خبر داد و اذعان داشت: شهروندان می توانند با نصب نرم افزار مذکور در جریان برگزاری این گونه مسابقات قرار گیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود