9 مهر 1394
شماره خبر: 150117

زین العابدینی از آتش نشانان كرجی تقدیر كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 زین العابدینی از آتش نشانان كرجی تقدیر كرد


به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشان، محمدرضا زین العابدینی، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با حضور در ایستگاه 18 آتش نشانی، از رئیس و پرسنل این ایستگاه تشکر و قدردانی کرد.
همزمان با فرا رسیدن هفتم مهرماه روز گرامیداشت آتش نشان، مدیرعامل سازمان پارکها به همراه معاونان و مدیران ستادی این مجموعه، در یکی از ایستگاه های آتش نشانی شهر کرج حضور یافتند و مقام این زحمت کشان بی ادعا را گرامی داشتند و از زحمات آنها قدردانی کردند. در دیدار که مصطفی سعیدی، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز حضور داشت، زین العابدینی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی شغلی پرخطر و پر استرس است، اظهار داشت: این حرفه روحیه خاصی را می‌طلبد و افرادی که می‌خواهند به این حرفه ورود کنند، باید از روحیه مقاومی برخوردار باشند تا در برابر صدمات دچار مشکلات روحی نشوند.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانی جزء 10 شغل پراسترس دنیا معرفی‌ شده، گفت: حفظ جان و مال مردم در حوادث مختلف از اهداف تأسیس این سازمان بوده است. این مسئول با تأکید بر ارتقای جایگاه شغل آتش‌نشانی در جامعه ادامه داد: حرمت و اعتماد جامعه با شغل آتش‌نشانی باید تقویت شود، همچنین نقش امکانات و تجهیزات در کمک رسانی بهتر به شهروندان غیرقابل انکار است. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود ایثارگری کرده و جان دیگران را نجات می دهند و با توجه به اینکه ایران جزو کشورهای حادثه خیز جهان است، توجه به بحث ایمنی و تهیه و تدوین ضوابط و مقررات ایمنی امری ضروری است و برای توجه بیشتر مردم به این امر و تبدیل آن به یک فرهنگ در کشور، هفتم مهرماه به عنوان روز آتش نشانی نامگذاری شده است. وی با اشاره به اینکه مهم ترین اصل در پیشگیری از حوادث و عدم وقوع حریق، ارتقای فرهنگ عمومی در زندگی روزمره است، اظهار داشت: در واقع آتش‌نشان در هر حادثه‌ای جان خود را در دست گرفته و با فداکاری در تلاش اند تا امنیت جانی شهروندان را حفظ کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود