12 مهر 1394
شماره خبر: 150300

بیش از 13 هزار تن زباله از سطح معابر این منطقه جمع آوری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

[

بیش از 13 هزار تن زباله از سطح معابر این منطقه جمع آوری شد



b]مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 13 هزار تن زباله از سطح این منطقه جمع آوری شده است، خواستار اهتمام بیشتر شهروندان نسبت به کاهش تولید زباله شد تا با تحقق این مهم موجبات صرفه جویی در هزینه شهرداری ها و خدمات دهی مطلوب تر فراهم شود.[/b]
احمدرضا خلوصی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عنوان کرد: طی شش ماهه اخیر بالغ بر 13 هزار تن زباله از سطح معابر منطقه توسط حوزه خدمات شهری منطقه 2 شهرداری کرج جمع آوری شده است که انجام 400 هزار مترمربع رفت و روب از دیگر اقدامات این حوزه می باشد. مدیرمنطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: جمع آوری بیش از 2 هزار مترمکعب نخاله ساختمانی، لایروبی 810 مترمکعب از جوی ها و کانال های موجود در سطح منطقه و نصب 90 عدد سطل زباله مکانیزه در معابر مختلف از دیگر اقدامات این این در مدت مذکور می باشد. خلوصی افزود: در زمینه نظافت مبلمان شهری شامل ایستگاه های اتوبوس، نیمکتها، سطل های زباله، تابلوهای راهنمایی و رانندگی معابر نیز بیش از هزار و 500 مورد نظافت انجام شده است که شست و شوی جداول و معابر نیز در 700 هزار متر مربع به اتمام رسید. این مسئول به عملیات تسطیح زمین های بایر سطح منطقه در 110هزار مترمربع اشاره کرد و گفت: امحاء چهار هزار و 500 مترمربع از دیوار نویسی های موجود در منطقه نیز به اتمام رسیده و همچنین 15 مورد رفع آب گرفتگی صورت گرفته است.
[b]برخورد قاطع با معضل ساخت و سازهای غیر مجاز[/b]
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با بیان اینکه با جدیت تمام با معضل ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه 2 شهرداری کرج برخورد خواهد شد، بیان کرد: در شش ماه گذشته از 94 مورد ادامه کار عملیات ساختمانی غیر اصولی جلوگیری شده است و 15 مورد تخریب و رفع آثار املاک غیر مجاز نیز به اجرا در آمده است. خلوصی تاکید کرد: با ارتقای فرهنگ شهروندی می توان حجم تولید زباله ها را در سطح شهر کاهش داد و از این طریق با کاهش هزینه های مربوط به جمع آوری زباله ها، خدمات رسانی های گسترده ای را به منظور افزایش رفاه حال شهروندان به انجام رساند. وی در پایان بر افزایش همکاری های متقابل بین شهرداری و شهروندان تاکید کرد و این امر را محور سازندگی و آبادانی شهر خواند و از مردم خواست تعامل بیشتری را با این دستگاه خدمات رسان داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود