27 آبان 1391
شماره خبر: 15176

نمایشگاه ملزومات پزشکی و ورزشی در شهرداری کرج آغاز بکار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 نمایشگاه ملزومات پزشکی و ورزشی در شهرداری کرج آغاز بکار کرد

سپیدار آنلاین: مشاور شهردار و سرپرست اداره رفاه و درمان شهرداری کرج از آغاز بکار نمایشگاه ملزومات پزشکی و ورزشی در شهرداری کرج خبرداد.
غلامرضا راموز با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه فوق با همکاری اداره درمان و بیمه شهرداری و شرکت تجهیزان قائم در محل شهرداری کرج برپا شده است. وی در خصوص مزایای برپایی نمایشگاه اظهارداشت: از جمله خروجی های مثبت و کارآمد نمایشگاه ملزومات پزشکی و ورزشی، ارائه این ابزارها با تخفیفات ویژه است. این مسئول، هدف از راه اندازی این نمایشگاه را ارائه خدمات و تسهیلات اداری به پرسنل و خانواده شهرداری عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از روز جاری به مدت 20 روز در ساختمان ستاد مرکز شهرداری واقع در طبقه همکف دایر است.
ارائه تسهیلات به پرسنل زمینه ساز ایجاد انگیزه است
مشاور شهردار و سرپرست اداره رفاه و درمان شهرداری کرج با بیان اینکه، ارائه تسهیلات به پرسنل و شهروندان زمینه ساز ایجاد انگیزه بین کارمندان و پرسنل است، بر تحقق این مهم از سوی مسئولان ذیربط تاکید کرد. راموز، ارائه خدمات عمومی، شهروندی را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، مدیریت شهری کرج بر انجام این مهم تاکید دارد، افزود: ارائه خدمات و تسهیلات به پرسنل نیز از جمله مهمترین مسائلی است که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد. وی عنوان کرد: تامین آسایش پرسنل نقش بسزایی در تقویت روحیه و انگیزه کارمندان ایفا می کند که به تبع این مهم، پرسنل واکنش مثبت و مطلوبی در پاسخگویی به مراجعان دارند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود